[předchozí] 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17  [další]651-700 z 846
Zde můžete vkládat své dotazy související s činností Městské části Praha 19 a Úřadu Městské části Praha 19.

Vaše dotazy budou zveřejněny po zodpovězení příslušným zaměstnancem Úřadu MČ Praha 19 nebo voleným zástupcem samosprávy.
Upozorňujeme, že zodpovězeny budou pouze jasně formulované a konkrétní dotazy vztahující se k jednotlivým tématům - toto není diskusní server.

Pokud je Váš dotaz obsáhlejší, komplikovanější nebo zahrnuje širší problematiku, doporučujeme Vám obrátit se na konkrétní zaměstnance úřadu.

Abychom mohli řádně vyřídit Váš podnět, zanechávejte na sebe prosím zpětnou vazbu.


                               

 Čas a datum :        26. srpen - 2012- 16:20
 Jméno :               cherly
Dobrý den,
mohu se optat, kdy proběhne informativní schůzka pro dodatečně přijaté děti? Na stránkách školek nemohu nic najít, děkuji.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Š. Kyralová, 08/27/12 07:47 ]

Dobrý den,
taková schůzka už nebude. Každá třída si bude na začátku září dělat svou schůzku, její termín vám sdělí p. učitelky ve vaší třídě.

odpověď


[ zaslal Monika Fléglová, 08/27/12 20:19 ]

Dobrý den,
znamená to tedy, že dodatečně přijaté děti mohou do školky v Albrechtické nastoupit 3.9.? Předem děkuji.

odpověď


[ zaslal Š. Kyralová, 08/28/12 09:41 ]

Ano, provoz začíná v obou školkách 3. září.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        25. srpen - 2012- 13:40
 Jméno :               Michael
Dobrý den,

mrkněte na dpp.cz a především změny v jízdních řádech od 3.9. Bus 186 přes Kbely už vůbec jezdit nebude, 185 bude jezdit většinou jen na Letňany, na Palmovku pouze ve špičce, takže pokud budete chtít na béčko, tak se metrem projedete.

Hezké cestování přeji!


KOMENTÁŘ


[ zaslal Lukáš F., 08/25/12 17:36 ]

Pokud vám jde o minimalizaci přestupů, můžete jet 202 na Rajskou zahradu. 202 ale bude jezdit málo často a extra rychlé to taky nebude :(

odpověď


[ zaslal Martin, 08/28/12 14:22 ]

Nebo muzete jet v klidu metrem, v cem je problem....na Florenci jste za par minut....

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 08/28/12 16:14 ]

Problém je třeba v tom, že to je časově delší, a pro méně pohyblivé spoluobčany náročnější ( 1 přestup).

odpověď


[ zaslal Pavel II, 08/29/12 09:30 ]

Mně třeba přišlo pozitivní, že se zkrátil interval 185 z Letňan do Kbel jak je pěkně proložen s linkou 302. Naopak mě netěší, že není přímé spojení do Čakovic-Globus (dosud 202), ale zřejmě nebylo moc využíváno.

odpověď


[ zaslal Bill, 08/29/12 10:11 ]

Jak není spojení? Tady je jízdní řád: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortalData/202/20120901/202_linka.pdf
možná stačí nejdříve kouknout a pak se rozčilovat :)

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 08/31/12 16:14 ]

Jo, to proložení 185 a 302 je fajn a při cestách z centra to jistě ocením.

odpověď


[ zaslal Mirek, 09/01/12 09:10 ]

Suuper, takže do hudebky do Čakovic to budeme s dětmi nesmyslně objíždět a ještě u Globusu přestupovat, tomu říkám změna k lepšímu! Však co s časem, vždyt to bude krásná vyhlídková projížďka, už se nemůžeme dočkat :-(

odpověď


[ zaslal Katerina, 09/01/12 23:16 ]

Nektere zmeny jsou opravdu "povedene", driv sem jezdil pomalu kazdy autobus a ted clovek bude muset x krat prestupovat aby se sem dostal.

Hlavne zruseni 185 po 20 hod z palmovky mi prijde nesmyslny, chapu ze sice do Letnan jezdi 140 , ale tak se mohli v intervalech stridat.

Clovek uz takhle do centra jede min. pul hodinu tak proc se jeste neprojet, ze?

odpověď


[ zaslal Martin, 09/04/12 16:09 ]

No to je opravdu strasne ze nejezdi primy autobus do hudebni skoly do Cakovic, to by si jiste zaslouzilo primou linku 4x do hodiny. Lidi proberte se a pouzivejte mozek....

odpověď


[ zaslal Klapka, 09/05/12 00:36 ]

Martine, už jste někdy jel autobusem? Někdy to zkuste

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        24. srpen - 2012- 15:49
 Jméno :               Martin K
Dobrý den vážení spoluobčané,

nerad bych se vás jakkoli dotknul, ale myslíte při prázdninách i na něco jiného než na stížnosti na sekání trávy... Není to trochu malicherné??? Proč se třeba neradujete z hezkých věcí, něco nepochválíte a nejste pozitivně naladěni? Buďme rádi za to, že se nám zde žije tak krásně a nekažme si to drobnostmi.

Měl bych malý návrh - co sem každý den raději napsat něco, co se nám líbí a někoho pochválit. Nebylo by hned veseleji...??? :)


KOMENTÁŘ


[ zaslal KarasJosef, 08/25/12 00:57 ]

Martin K: tak něco pochvalte a nepište příspěvek 3x. Těším se na Váš jediný, pochvalný. Tak do toho. Nám se ve Kbelích líbí, až na dopravní obslužnost. Jinak super, chvála. Stačí?

odpověď


[ zaslal Kamil Podlaha, 08/25/12 12:32 ]

Dobrý den,
občas zabrousím na Návštěvní knihu UMČ Kbely. Nejsem sice "obyvatel" Kbel, přesto zde trávím velkou část svého osobního volna při vedení přístavu vodních skautů. Jsem přesvědčen, že ve Vaší MČ se konají zajímavé akce, máte zde velice pěkný park. Hodně často se zde napadá firma na úklid trávníků, uvazování pejsků u Billy, chování maminek, atd. Jak jsem již psal z kraje, nikdy jsem si nevšiml hrubých nedostatků. Park je vždy pečlivě uklizen, po ulicích vídám zaměstnance sbírat odpadky. S pejsky u Billy to také není nijak hrozné. Doporučoval bych navštívit jiné MČ a porovnat.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        24. srpen - 2012- 08:12
 Jméno :               karel
Při sekání I.sídliště jste posekali k pomníku ale za našima garážema pod tratí není posekaný břeh a před garážemi je lebeda na komunikaci a ve vjezdu do garáží také.Dříve se to sekalo při sekání sídliště.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/24/12 08:38 ]

Dobrý den, jestli mluvíte o garážích v ulici Martinická, tak nejsou v pasportu zeleně, tedy v naší péči, není tam ani plocha okolo pomníku. Tohle je jedna z věcí, o kterých jsem dříve psala, že je třeba trocha trpělivosti na zažití, pasporty mají drobné chyby. Posekáme to v příštím týdnu.
Markéta Imramovská imramovsky@imramovsky.cz

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        23. srpen - 2012- 13:15
 Jméno :               Petr ze Kbel
Dotaz na f. Imramovský:
Můžete mi odpovědět zda máte mimo jiné v náplni práce odstraňování plevele z chodníků ze zámkové dlažby (případně ze zámkové dlažby ulic v obytných zónách)?
Děkuji za odpověď


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/23/12 14:24 ]

Dobrý den, ano údržba chodníků je v naší péči. Na hlavních tazích probíhá druhé kolo postřiků, vedlejší ulice někde jsou hotové, jinde se teprve bude dělat první. Tento týden se dělal opakovaný postřik zastávek autobusů na Mladoboleslavské a probíhá postřik v lokalitě mezi RD od Jilemnické mezi Toužimskou a tratí směrem do Letňan. Poprosím Vás o konkrétní ulici, po postřiku se 1-3 týdny čeká než "zabere"- dostane se do kořenů, pak se odstraňuje, když se to uděká sřív, účinek klesá a rychle se situace opakuje.
Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Bohouš, 08/23/12 20:46 ]

V ulici Valdická je chodník zarostlý a v ulici Drahotická je zarostlá komunikace,že nejsou vidět ani obrubníky tam jste ještě nebyli.

odpověď


[ zaslal Petr ze Kbel, 08/23/12 21:09 ]

V tom případě mě zajímá Divišova, Kramlova, Pelnářova, Svijanská. Možná bych mohl v okolí jmenovat více ulic. Můžu Vám napsat, to tu ještě nebylo. Je konec srpna a vy střílkáte první kolo. Stejně tak je bída okolní zeleň v uvedených ulicích. Váš jmenovec mi před několika týdny odpovídal, že je již započato. Tak v tom případě nevím kde, protože to vidět není. Nějak nám ty Kbely zarůstají, nevíte čím to je?

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/24/12 08:19 ]

Dobrý den, Drahotická, Valdická je postříkaná na přelomu minulého a tohoto týdne, Drahotická byla zapomenutá. V dalších ulicích této lokality se pokračuje.
"Kbely zarůstají" myslíte chodníky nebo keře? Nechci rozvíjet debatu ani se jakkoli vymlouvat, ale začali jsme pracovat v květnu, to je doba, kdy keře mimo živých plotů mají být ořezány, je to práce, která se dělá v předjaří, březen duben. Jestli máte zahradu víte to, je to řádný termín. Každopádně se se řezy začalo až námi v květnu. Dohnat to není snadné při množství keřových skupin v obci a běžné údržbě. To že řežeme teď je po zahradnické stránce tedy v podstatě špatně. Plevel v chodnících je nepříjemý a nehezký, ale jeho odstraňování probíhá.
Jak jsem uvedla, nechci se na nic vymlouvat, poprosím Vás o trpělivost, je to nová zakázka, nový zákazník a chvíli trvá, než se vše sladí. Jsme zvyklí odvádět svou práci dobře, důkazem toho je naše "stálost" na zakázkách a reference, nepracujeme každou sezónu pro někoho jiného. Poprosím Vás tedy o trochu času, první sezóna je vždycky náročná.
Děkuji Markéta Imramovská, imramovska@imramovsky.cz

odpověď


[ zaslal Petr ze Kbel, 08/24/12 11:19 ]

Dobrý den paní Imramovská, neodpověděla jste mi na konkrétní ulice, pouze jste zmínila dotaz Bohouše. Ve své invektivě mám na mysli to co roste kolem silnic v obytných zónách. Tam nejsou jen dřeviny, které se musí stříhat. On tam roste mezi nimi i plevel, který občas musí někdo vytrhnout a už vůbec se nedá stříkat. Posekat trávu sekačkou, postříkat plevel a co to ostatní?

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/24/12 12:39 ]

Dobrý den Ve Svijanské se pracovala, zkontroluji, jestli něco nevynechali. V Kramlově a Pelnářově se pracuje dnes. Některé ulice v této oblasti ještě nejsou, pracuje se na tom. Vím, že záhony je třeba vyplít, ale on ten plevel neroste jen občas, některé záhony nejsou mnohdy ani vidět. To ale není plevel za čtyři měsíce. Je to převážně pýr, který byl patrně už v zemi při realizaci - výsadbě keřů. Nejlepší je použít na tohle chemii, ale to je také možné jen brzy na jaře, pak už neúčinkuje. Pokud bychom měli na jaře ostříháno, jak by správně mělo být, teď bychom běžně pleli i když manuálně, ale šlo by to mnohem rychleji. Jak jsem řekla, nechci se vymlouvat, jen Vás žádám o trpělivost.
Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Helena Kratochvílová, 08/26/12 21:54 ]

Dobrý den já bych to zjednodušila - předešlá, tuším ,ukrajinská firma měla vše včas a nebylo potřeba sem nic psát, nic připomínat. Bydlím ve Valdické a plevel ze silnice si odstraňuji sama, aby to k něčemu vypadalo, sousedé vesměs taktéž.

odpověď


[ zaslal Petr ze Kbel, 08/27/12 15:26 ]

Super, tak to řekně našim sousedům ve zmíněných ulicích. Já to dělám taky tak. Na druhou stranu proč nasmlouvat firmu, když si to můžeme všechno dělat sami. Máte pravdu, že v předešlých letech k tomuto stavu nedocházelo. Přijde mi to, že když někdo napíše kde je nedostatek, tam firma Imramovský běží pracovat. A aby to bylo vidět, tak tam nechají občas nějakou kupku trávy. Doufám, že se mýlím. Možná že by nebylo špatné zveřejnit plány údržby podle uzavřené smlouvy.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        23. srpen - 2012- 10:28
 Jméno :               Matěj Sobota
Proč zase neteče voda? To je fakt jak v pravěku už...


KOMENTÁŘ


[ zaslal Matěj Sobota, 08/23/12 10:47 ]

Už zase teče, děkuji :)

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        23. srpen - 2012- 09:18
 Jméno :               Michaela Kazílková
Dobrý den,

chtěla bych moc poděkovat za umístění "uší" - držátek k houpačkám na hřišti Hrad v Domousnické ulici :), díky moc, děti to oceňují.
M. Kazílková


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        22. srpen - 2012- 20:35
 Jméno :               zz
CHVÁLÍM zprůchodnění cesty podél žel.trati.Snad za těch 20 let co jsem ve Kbelích tuto cestu nikdo takto "neprosekal". Ráda tudy chodím se psem, což kvůli džungli už nebylo možné. BRAVO a DÍKY :-)


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        22. srpen - 2012- 17:34
 Jméno :               Igor
Dnes se na přejezdu v Jilemnické ulici srazil vlak s autem (bylo to ve Kbelích, nikoliv v Čakovicích, jak píšou některá media a informoval i ČRo1). Řidič měl velké štěstí, že mu vlak zachytil jen 5. dveře a on skončil jen 10 m v poli, zatímco vlak o 300m dále i s částí auta na nárazníku.

Chtěl bych ale požádat MČ P19 o zvýraznění tohoto přejezdu, protože standardní značení je ve směru od Kbel nevýrazné (od Ctěnic totéž značení stačí, přejezd je zdálky viditelný).
- přejezd je v dolíku a za zatáčkou,
- při příjezdu vadí ve výhledu stromy a keře,
- signalizace vpravo je vidět pozdě.
- na trať vlevo/vpravo není vidět ani z bezprostřední blízkosti,

Navrhoval bych 2 řešení:
- světelná a zvuková signalizace umístěná (rovněž) vlevo /nutno projednat se SŽDC, ale není to neobvyklé řešení/,
- dát před přejezd značku STOP a ca. 100m před Dej přednost v jízdě s barevným zvýrazněním.

Prosím o zvážení, takové štěstí jako dnes už by další řidiči mít nemuseli. Děkuji.

IK


KOMENTÁŘ


[ zaslal Vladimír Bílek, ved.odd.dopravy OŽPD ÚMČ Praha 19, 08/22/12 19:30 ]

Vážený pane Kárníku,

děkujeme za Váš podnět, kterým se budeme dále zabývat.

Železniční přejezdy pravidelně kontroluje jak silniční správní úřad ve spolupráci s dopravní policií, tak správce komunikace tedy TSK HMP. Řidič je na blízkost přejezdu upozorněn už za křižovatkou s komunikací Luštěnická, dále za křižovatkou s komunikací Veselá a před křižovatkou s komunikací Pod Nouzovem. Podle našich informací jel řidič nepovolenou rychlostí (kolem 80 km/h) a signalizace byla v pořádku. Pokud teoreticky řidič signalizaci nezaregistroval, měl jet podle obecné zákonné úpravy automaticky rychlostí 30 km/h.

Obávám se tedy, že takovýto typ řidiče žádné dopravní značení nezastaví. Zvážíme zejména možnosti úprav dopravního značení v tomto místě v konzultaci s dopravní policií.

S pozdravem Vladimír Bílek,
vedoucí odd. dopravy OŽPD ÚMČ Praha 19.

odpověď


[ zaslal Igor, 08/22/12 21:06 ]

Dobrý den, pane Bílku,

děkuji za odpověď. Jak i Vy píšete, značení je standardní, to nepopírám. Ale sám musíte uznat, že ze strany od Kbel je nepřehledný a ne zrovna bezpečný. Opravdu mi jde spíš o to ho více zviditelnit. Jezdím přes něj denně, takže ho znám, ale z této strany na něm nemám nejen já dobrý pocit. Když jedu od Ctěnic. tak vidím světla, příp. samotný vlak již z dálky. I ta budka, co tam stojí, moc výhledu nepomáhá. Samozřejmě by nejlepší byly závory, ale to je spíš na někoho jiného.

Děkuji za Vaši snahu a zdravím
IK

odpověď


[ zaslal Bill, 08/23/12 01:37 ]

Doporučuji trvalé umístění jednoho četníka MP, aby pozvolna řidiče přes přejezd převedl. Jsme opravdu již tak zdegradovaní, že musíme mít na vše nařízení, příkazy a zvýraznění abychom dokázali to co naši otcové a matky před třiceti lety? Tedy nejeztit přes koleje, když bliká červená?

odpověď


[ zaslal suila, 08/23/12 07:33 ]

Dobrý den,
myslím že kdyby onen řidič respektoval červené výstražné blikání a k tomu i zvukové (tedy pokud mu v autě neřvalo rádio)tak se ta nesmyslná nehoda nemusela stát.
Na tomto přejezdu má většina řidičů přirozený respekt už proto že je na tak špatném místě kde je z pravé strany vidět vlak hodně pozdě až když vyjede ze zatáčky.
To že pán tolik pospíchal že riskoval vlastní život přejetím kolejí kde fungují výstražná zařízení a nestihl to, je věc svědomí řidiče samotného.Ano měl veliké štěstí,kdyby ten přejezd byl tolik nepřehledný jak píše pan Kárník tak tam těch nehod je daleko více.Žiji ve Kbelích přes 40 let a tohle je asi 4 nehoda co já vím a vždy tam někdo vjel protože nechtěl čekat.

odpověď


[ zaslal Petr, 08/23/12 10:18 ]

Taky si myslim ze pokud nekdo vjede na prejezd kdyz jede vlak a jeste blika cervene svetlo tak tomu asi zadna znacka Stop nepomuze. Proste si asi myslel ze to vyjde a ono to skoro nevyslo, tak je to nasich silnicich dnes bohuzel normalni. Neni mi jasne jak muze nekdo prehlednout zeleznicni prejezd, to prece snad ani neni mozne.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        22. srpen - 2012- 10:42
 Jméno :               bill
http://www.pozary.cz/clanek/57912-v-cakovicich-se-stretla-fabia-s-vlakem-ridic-byl-lehce-zranen/


KOMENTÁŘ


[ zaslal Jiří, 08/22/12 14:22 ]

Až na to, že to nebylo v Čakovicích, ale ve Kbelích. Jinak brrr, pan nepozoerný měl kliku, že se jemu a ostaním nic nestalo.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        21. srpen - 2012- 19:33
 Jméno :               Hanka
Dobrý den,nevím zda jste tu probírali,ale zajímá mě,co bude ze Kbel jezdit na Tupolevovu Od 1.9.. Je tam bazén, TesCo a kino?202 Jezdí za Čakovice a pak dále,ale na Tupolevovu někdo zapomněl?Děkuji Hanka


KOMENTÁŘ


[ zaslal Bill, 08/21/12 19:41 ]

A Tescobus zdarma Vám nestačí?

odpověď


[ zaslal Kacka, 08/21/12 21:25 ]

Rekla bych, ze BUS 201 - Bakovska, Tupolevova, Letnany, Nadrazi Holesovice

odpověď


[ zaslal Daniel, 08/22/12 08:02 ]

Ono zjistit si ze jezdi 201 by dalo mioc prace, ono je lepsi si hned stezovat a navic hned v uvodu napsat, ze nevim, zda to tu uz nikdo neresil. Pane jo!!!:-O

odpověď


[ zaslal Hanka, 08/22/12 20:49 ]

Takže se vrací stará dobrá 201,která byla před tím a kopíruje nyní původní 186. Snad se v Ropidu zamyslí a zjistí, co udělali špatně. Ještě jednou díky pane Danieli zřejmě zde budete přistěhovalec, co se nastěhoval tam, kde předtím byla travnatá plocha, kde si mohly hrát děti a kde nyní stojí nevzhledné domy, které jsou z poloviny prázdné. Tak ať se Vám u nás líbí.

odpověď


[ zaslal Pavel, 08/23/12 10:24 ]

Nevim proc by mel byt pan Daniel pristehovalec a i kdyby tak co je na tom spatneho a jak to souvisi s autobusem na Tupolevovu. To ten kdo se do Kbel pristehoval je podle vas meneceny nebo dokonce snad muze za to ze vam nekdo zrusil nejakou travnatou plochu???

odpověď


[ zaslal Eva, 08/23/12 10:31 ]

Pavle, tady ve Kbelích je to takový folklor, házet všechno špatné na přistěhovalce a dělat z nich viníky a méněcenné. Už jsem si zvykla.

odpověď


[ zaslal Ivan, 08/23/12 11:33 ]

Snad se Hanka zamyslí a zjistí, že udělala špatně.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        20. srpen - 2012- 11:10
 Jméno :               Michaela kazílková
Dobrý den,

chtěla bych poprosit, jestli by se někdo mohl jít podívat na hřiště v Domousnické ulici na stabilitu houpaček, myslím konkrétně dvě zavěšené houpačky, stabilita konstrukce se bohužel při houpajících se dětech dost ošklivě kýve sama o sobě, musím říct, že mě to trochu děsí.
Mohla bych Vás také požádat o přidání "držátka" k houpačce pejskovi? Dětem docela chybí možnost se ho přichytit.

V každém případě předem velice děkuji za snahu i pomoc.
M. Kazílková


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        20. srpen - 2012- 09:53
 Jméno :               Ivan
185ka rozhodne NEBUDE o vikendu jezdit identicky jako pres tyden! Prosim, kdyz neumite zachazet s tistenym zastavkovym radem, pockejte si, az DPP zprovozni i vyhledavani. takto sem pisete jeden nesmysl za druhym a jen se dale ztrapnujete.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        20. srpen - 2012- 08:23
 Jméno :               Zuzana
Dd,
takze, ak sa nemylim, tak po zmene DIP MHD, bude moznost sa dostat do Kbel cez vikend z Letnan iba busom 302, ktory jazdi raz za hodinu. Cez pracovny tyzden po osmej iba busom 302, ktory jazdy raz za pol hodinu. O Palmovke ani nehovorim. Tomu hovorimu zlepsenie dostupnosti do miesta bydliska.

Zdroj: http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineList.aspx?t=3&mi=5&n=2&lc=185&d=2012-09-01


KOMENTÁŘ


[ zaslal Zuzana, 08/20/12 08:25 ]

Pardon, preklep - jazdi.

odpověď


[ zaslal Filip.II., 08/20/12 08:53 ]

Tak Vase schopnost cist jizdni rad je zrejme nejak limitovana... Primo ten Vas odkaz ukazuje uplne neco jineho, nez tvrdite, rozhodne z jizdniho radu neplyne, ze by 185 nejezdila o vikendu z letnan do kbel a nebo ze by vecer po osme prestala jezdit. Označení nízkopodlažní vozidlo si zřejmě vysvětlujete jako spoj, který nejede a do kterého nesmíte nastoupit. Tak to ale není a je zbytečné tu šířit nepravdu a paniku jen díky neznalosti či neschopnosti či čemukoliv jinému...

odpověď


[ zaslal Zuzana, 08/20/12 09:43 ]

Vikend som skutocne prehliadala (jazdi to identicky ako cez pracovny den), ale po osmej 185 skutocne jazdit nebude. Posledny cas je tam 19.44.

odpověď


[ zaslal David, 08/20/12 09:51 ]

185-ka bude z PALMOVKY jezdit jen ve spicku. To ale neznamena, ze NEBUDE jezdit. Jezdit bude, z Letnan jak vecer, tak o vikendu. Staci se nejdrive zamyslet a az pak plasit...

odpověď


[ zaslal Zuzana, 08/20/12 10:27 ]

Sorry, príliš veľké teplo :-) Myslela som Palmovku, odkiaľ jazdím.

odpověď


[ zaslal Pavel, 08/20/12 11:03 ]

Coz ale neznamena, ze neni mozne dojet z Palmovky do Kbel, jen to proste nepujde v uvedene casy 185kou a bez prestupu.

odpověď


[ zaslal Michal, 08/20/12 12:56 ]

Lidi proberte se, prece se neda cekat ze budete vsude jezdit bez prestupu. Prestoupit na jiny autobus/metro prece neni tak slozite. Kdo jezdi 185 vecer z Palmovky tak vi ze jezdi poloprazdna, kdyz uz je takovy problem dojet metrem do Letnan tak z palmovky jede/jezdil bus 140 docela casto az do Letnan tak kde je problem? Zruseni 185 na Palmovku mimo spicku je myslim rozumne rozhodnuti.

odpověď


[ zaslal Filip, 08/20/12 13:00 ]

Přesně tak - spojení Palmovka - Kbely zruseno nebylo, jen proste je treba vyvolavat paniku. Nastesti ale v nejakem vychodnim nareci, takze tomu stejne vetsina ani neporozumi a to je jen dobre.

odpověď


[ zaslal Zuzana, 08/20/12 13:14 ]

Filipe, bez urazok, prosim. Za svoju chybu som sa v komentaroch ospravedlnila. Platim v tomto state dane, ako ktokolvek z Vas.

odpověď


[ zaslal Honza, 08/20/12 13:51 ]

A já bych zas chtěl vědět, proč se ruší 202 do Čakovic.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 08/20/12 13:52 ]

ad Michal, ne, není to rozumné rozhodnutí, jak potom má být veřejná doprava atraktivní proti jízdě autem? Miškovice a Vinoř dostanou midibus na vlak, aby měly rychlejší spojení do centra, Satalice dostanou rychlejší autobus na metro do Hloubětína, z Letňan pořád všechny autobusy pojedou dál do Vysočan a na Palmovku. Všichni okolo si polepší nebo zůstanou na stejném, jen pro Kbely se cestování znesnadní a prodlouží o několik minut. Tomu říkám pokrok! Jak se teď třeba mám dostat na Žižkov, kam jezdím z Palmovky tramvají?

odpověď


[ zaslal Filip, 08/21/12 09:27 ]

Tak nevím, v čem se to přesně zhorší? To, že nebude mimo špičku přímé spojení na Palmovku přeci není nic zásadního. Navíc např. nové spojení na Rajskou zahradu bude skoro o polovinu rychlejší, tkaže mimo špičku stáel bude existovat velmi rychlé spojení z trasy B. Na trasu C bude více spojů než dosud. Na žižkov se dostanete min. stejně dobře jako dosud, stačí si to vyhledat...

odpověď


[ zaslal Alice, 08/21/12 09:29 ]

A to ze se rusi 202 je uvedeno kde? Naopak 202 ted ma lepsi trasu a spojeni do Cakovic dle meho nijak neutrpi.

odpověď


[ zaslal Michal, 08/21/12 11:14 ]

No to je teda opravdu strasne ze se Lukasi F. prodlouzi doprava o nekolik minut a bude si muset jednou navic prestoupit. MHD holt neni taxik aby jel pro kazdeho kam chce. Jestli je pro vas atraktivnejsi auto jedte autem, pochybuju ze v pripade Zizkova to tak bude. Verim ze vetsina rozumnych lidi chape ze neni mozne provozovat prazdne autobusy a zvladne prestoupit na jiny bus/metro pokud je potreba.

odpověď


[ zaslal Filip, 08/21/12 12:08 ]

Tak přestup na 140ku v Letnanech dle jizdního řádu znamená 2 minuty navíc oproti stávajícímu stavu. Tj. opravdu se to zhorčí mimo špičku o několik, přesně 2, minuty!!!

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 08/22/12 15:22 ]

Nemáte pravdu, Filipe. Samotná změna trasy přes Letňany namísto Klíčova stojí 3 minuty jízdy, plus ten přestup mimo špičku, plus delší intervaly ve špičce. Reálně se cesta na Palmovku tak může prodloužit třeba na 25 minut z původních 17 (mimo špičku do centra). 202 bude asi srovnatelně rychlá s novou 185, ale jezdí málo často. Ad Žižkov: Bakovská - Husinecká s přestupy na Palmovce a Nákladovém nádraží teď trvá podle IDOSu 34 minut (a reálně se to tak nějak opravdu dá stihnout). Tvrdíte, že se tam nově dostanu minimálně stejně dobře, tak mi prosím ukažte, kudy a jak. Když to bude ve špičce, tak minimálně o ty 3 minuty to bude delší. Sice jsou to blbý 3 minuty, ale je to zbytečný a autobus mohl jezdit pořád přes Klíčov.

Michale, 185 na Palmovku nebývala nikdy prázdná. Jestli chcete vidět prázdný autobus, zajděte si v září na Bakovskou a sledujte, jak budou praskat ve švech 201 (která bude jezdit dokonce častěji než 185 a všechno se to bude při obratech mrcasit na Bakovské!) a 202.

odpověď


[ zaslal Zuzana, 08/22/12 21:22 ]

Nejedna sa o predlzenie o 3 minuty, ale vyrazne viac. Prakticka ukazka nizsie. Zaroven - matky s kociarikmi, starsi ludia, malo pohyblivy clovek, invalida, matky s malymi detmi - kazdy prestup navyse = komplikacia. Chapem, ze Vas Michale, sa zmeny nijak nedotykaju, ale rozhodne su zmeny tykajuce sa Kbel, zmenami k horsiemu.

Ukazka:
Cesta DNES: 9:12 až 9:28, 0 přestupů, 16 min, bus 185

Cesta od 1.9.:
9:07 až 9:31, 1 přestup, 24 min
ze stanice Kbely (x), 9:07Bus 269do stanice Letňany , 9:14. .
ze stanice Letňany , 9:20Bus 140 do stanice Palmovka , 9:31

9:19 až 9:46, 1 přestup, 27 min
ze stanice Kbely (B,1), 9:19RegBus 375 do stanice Vysočanská , 9:34. .
Přesun pěšky asi 2 minuty . .
ze stanice Vysočanská , 9:43Metro Bédo stanice Palmovka, 9:46

9:36 až 10:06, 1 přestup, 30 min
ze stanice Kbely (x), 9:36Bus 202 do stanice Rajská zahrada , 9:47. .
Přesun pěšky asi 2 minuty . .
ze stanice Rajská zahrada , 9:57Metro Bédo stanice Palmovka, 10:06

atd.
Ked sa to spriemeruje, tak je to denne cca 20 min cestovania navyse (Kbely-Palm-spat), mesacne je to cca 6,5 hodiny casu.

Vacsina ludi uspory a efektivitu skutocne chape, ale nie v pripade DPP, kde sa aktualne rozkryvaju kauzy tykajuce sa nevyhodnych kontraktov (miliardove naklady navyse), predrazene projekty Opencard, SMS ticket, apod.

odpověď


[ zaslal Michal, 08/23/12 10:39 ]

Porad nejak nechapu na co si stezujete? Kolik jinych ctvrti na kraji Prahy to ma na metro 5 minut? Je samozrejme jasne ze kazda zmena dopravy nekomu pomuze a nekomu ne, jde prece o to aby se vsichni dostali kam potrebuji rozumnym zpusobem a aby i jednostlive spoje byly vytizene. Co je na tom tezkeho pochopit? Lukas F. pojede o 3 min dele, Zuzana o 10 atd. ale usetri se treba jeden autobus coz muze byt nekolik milionu (argument z TV Nova o miliardovych nakladech navic prosim tady vynechme, asi neni vse v poradku, ale ve ktere firme je, souvislost s nevyuzitymi spoji je nulova).
Asi bude nejlepsi komentovat dopad zmen nekolika mesicich provozu, protoze ted je to jen teoretizovani o nicem. Pokud jste odbornici na dopravu jdete pracovat do Ropidu nebo DPP, treba to vymyslite lepe.

odpověď


[ zaslal Jana, 08/23/12 12:23 ]

Michale, předpokládám, že máte doma tři pekáče, parkujete v obytné zóně, autobusem ani jinou mhd jste nikdy nejel a pracujete v ROPIDU, jinak nebudete remcat proti obyč lidem, kteří jsou na mhd závislí. Argumentaci o jiných čtvrtích bych nechala na koledu, Čakovce např.nejsou na okraji? Spojení je tam taky tak mizerný jako ve Kbelích? Asi ne co :-D Tak uvidíme v září nooo -)

odpověď


[ zaslal Milan, 08/23/12 13:18 ]

Paní Jana zapomíná na to, že Čakovice a Letňany mají dohromady 30 000 obyvatel, Globus a Tesco.

odpověď


[ zaslal Jana, 08/23/12 14:20 ]

Paní Jana na to nezapomíná. Tak menší čtvrť, menší bus? Neřešil se tu s příchodem metra minibus pendl náhodou? Jo a máme Billu :-)

odpověď


[ zaslal Lucie, 08/23/12 14:45 ]

Dobrý den, ráda bych věděla, proč se zrušila trasa 202ky do Čakovic? To je nějaký vtip, že do Čakovic se budeme dostávat přes Letňany a ještě jen ke Globusu? Hlavně že si v DP přehazují miliony :-( !!!!

odpověď


[ zaslal Zuzana, 08/24/12 07:57 ]

Argument o miliardovych nakladoch nemam z Novy, telku nesledujem, ale z Hospodarskych novin, coz su informacie spravidla overene. Navyse - ten jeden autobus sa preda a jeho soferi sa prepustia? Alebo kde sa usetri? Neusetri sa vobec nikde, nic, iba cestujuci budu musiet investovat viac svojho casu do cestovania. Tzn., ze vzniknu naklady na strane cestujucich. A aby bolo jasne, ze sa bude jednat o zhorsenie, nie je potreba cakat na spustenie tejto akcie, staci mat realnu predstavu o prestupoch, coz ako bezny cestujuci samozrejme mam.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 08/24/12 12:01 ]

=>Michal: tak třeba Zbraslav, skoro okraj Prahy, a autobus jim jede na Smíchov asi 13 minut. Ale o to nejde. Jde o to, že zatímco Satalice nebo Miškovice dostanou rychlejší spojení do centra, pro Kbely se situace zhorší. A žádný autobus se při tom neušetří! O co je seškrtaná 185, to spolykají 201, 202 a ty nové midibusy k vlaku - tedy linky, které nejsou zdaleka tak důležité jako 185.

odpověď


[ zaslal Michal, 08/28/12 14:33 ]

Koukam ze je to tady marny, pritom by se stacilo zamyslet a nepsat demagogie ze? Ano, setri se treba tak ze se autobus proda a ridici propusti, provozni naklady se zmensi atd. Mozna to nechapete ale je to tak a nekdy je to proste nutne. Prazska doprava je proste komplikovana a obcas se musi optimalizovat. Jak jsem psal, nekdo par minut usetri nekdo naopak prodela. Dulezite je aby celek nejak rozumne fungoval. Ale to je potreba mit trosku vetsi rozhled nez k sousedni ulici nebo hranici Kbel a nedelat ze sebe experta na dopravu.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        16. srpen - 2012- 12:46
 Jméno :               Lucie Bělohlávková
Dobrý den,
připojuji se k prosbě o výměnu písku Pod Nouzovem. Pískoviště je opravdu velmi znečištěné. Můžete napsat, kdy zhruba výměna proběhne?
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den

Lucie Bělohlávková


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        16. srpen - 2012- 10:22
 Jméno :               Vladimíra Bíšková
Dobrý den byla nalezena opencard
Matěj Pajkr k vyzvednutí na podatelně úřadu. Tel. 284 08 08 44
Bíšková


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        15. srpen - 2012- 23:18
 Jméno :               Ladislav
Co říkáte schváleným změnám v MHD v oblasti Kbel i celé Prahy?


KOMENTÁŘ


[ zaslal Pavel, 08/16/12 07:08 ]

Tak skutecne zverejnen to bude az v pondeli, takze do te doby nejaky jasny nazor nema smysl formulovat, zlepseni to nebude, ale zda a o kolik se to zhorsi ukaze az to pondeli, kdy budou jasne intervaly a navaznosti.

odpověď


[ zaslal Vladimir, 08/16/12 14:14 ]

Dobrý den, já bych chtěl jen vědět, proč nemůžou pendlovat menší busy, proč se nedostanu do Čakovic ( jen nesmyslně přes Letňany) a proč po Semilské nejezdí skoro nic a od září už vůbec nic. Chápu, že Čakovice jsou větší než Kbely, ale všimněte si dopravy, pendl k metru, i z Proseka a Vysočan jeden bus za druhým směr Čak. Jen u nás NIC..No jsem na tu dopravu děsně zvědavej :-( A ptám se: proč??? Jen proto, že všichni radní, ropidi atd. mají auta a na nás ostatní kašlou? Ach jo!

odpověď


[ zaslal Pepa, 08/16/12 15:52 ]

Zeptejte se pana Bílka, ten tady machroval................

odpověď


[ zaslal Petr, 08/20/12 13:03 ]

Pan Vladimir by mel pouzit zdravy rozum. Prece se neda cekat ze bude prima linka ze Kbel na vsechny strany. A jizda ze Kbel do Cakovic pres Letnany prece neni zadny problem? Az bude jezdit plny autobus Kbely-Cakovice tak se asi zavede, ale myslim ze by jeli tak 2 lide coz se fakt nevyplati. Musi to proste davat nejaky ekonomicky smysl.

odpověď


[ zaslal Lenka, 08/24/12 14:21 ]

Pane Petře, absolutně nesouhlasím. Existují menší busy a když jede bus 1-2 za hodinu a ještě podle plotu a jen ve špičce, bodejť by se na něj lidi naučili. A přes Letňany mne to štve, protože bus nás vykope u Globusu a pak opět na přestup dál do Čakovic, Proč chodit dveřma, když to jde oknem ne? Navíc nemám čas na takový experimenty, mám malý děti, s nimi to bude super trasa :-( Už se nemůžu dočkat .-(

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        14. srpen - 2012- 21:41
 Jméno :               Jana
Dobrý den,

chtěla bych poprosit radnici, zda by nebylo možné natřít prolézačky na dětském hřišti u ulice Herlikovická a dát tam také zelenou síť na pískoviště (stávající dřevěný kryt je nefunkční a začíná se rozpadat).


KOMENTÁŘ


[ zaslal Barbora Andělová, 08/15/12 08:05 ]

Dobrý den,
dřevěný kryt se opravovat nebude a síť na pískoviště je v současné době již objednaná. S nátěry se počítá po prázdninách.

S pozdravem

Barbora Andělová, referent OŽPD

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        14. srpen - 2012- 18:11
 Jméno :               Pepa ze Kbel
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se budou někdy prodávat obecní byty. A pokud ne, tak proč? Některé domy se podařilo prodat. Jedná se mi o to, že bych chtěl do bytu investovat ale za těchto podmínek je to vyhazování peněz. A domy jsou 50 let staré. Děkuji za odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        14. srpen - 2012- 18:10
 Jméno :               Pepa ze Kbel
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se budou někdy prodávat obecní byty. A pokud ne, tak proč? Některé domy se podařilo prodat. Jedná se mi o to, že bych chtěl do bytu investovat ale za těchto podmínek je to vyhazování peněz. A domy jsou 50 let staré. Děkuji za odpověď


KOMENTÁŘ


[ zaslal Lubos, 08/15/12 07:07 ]

Prodavat se nebudou, protoze mesto nema zajem je jako vlastnik prodavat. Coz je logicke. V Praze jsou domy i vice nez 500 let stare a take stoji, takze to ze je dum stary 50 let asi nebude duvod, aby je mesto prodavalo. Na pronajmu mesto urcite neprodelava, takze to asi bude duvod, proc byty neproda.

odpověď


[ zaslal Petr, 08/15/12 14:30 ]

Ja take nevidim duvod aby se obecni byty prodavaly. Je prece jasne ze ne kazdy si muze dovolit byt a pro tyto lidy prece najemni byty jsou ne? Pokud chcete investovat do vlastniho nic vam nebrani si vlastni byt koupit jako rada dalsich lidi.

odpověď


[ zaslal Pepa, 08/15/12 22:01 ]

To máte oba pravdu ale do hypotéky na 30 let opravdu nepůjdu, jenom blázen v dnešní době nejistoty do toho půjde.................Jinak je pravda také, že v Praze jsou domy i velmi staré ale pokud víte, výstavba byla trošku z jiného matroše :-) a to se tady na těch domech (Kbelích) určitě nevedlo.
Proč jste ale neodpověděli na mou druhou otázku, že některé domy se úspěšně prodaly.

odpověď


[ zaslal Petr II, 08/16/12 10:28 ]

když "do hypotéky na 30 let opravdu" nepůjdete, proč Vás tedy zajímá prodej obecních bytů? :-)

odpověď


[ zaslal Filip, 08/16/12 11:53 ]

Asi myslí prodej obecních bytů za výhodných podmínek pro kupující. Prodej se nechystá a i kdyby se chystal, pokud budou podmínky výhodné, může si domy koupit kdokoliv, nikde není nárok nájemce koupit si byt.

odpověď


[ zaslal Petr, 08/16/12 14:05 ]

Presne, asi myslim prodej bytu za 10% hodnoty najemci, to bychom asi brali vsichni. Jen doufam ze toto se nestane protoze to je na ukor vsech ostatnich co si byty musi koupit za trzni cenu. Je to proste jednoduche, pokud nekdo chce investovat do vlastniho musi si vlastni koupit. Pokud ne, jsou najemni byty.

odpověď


[ zaslal Pepa ze Kbel, 08/16/12 15:51 ]

Jo jo vážení, zase závist ale já a má rodina v těchto bytech bydlí 50 let, tak že předkupní právo stále platí. Jinak pro některé občany ze Kbel to vyšlo, myslím prodej obecních bytů. Možná, že jsou trošku více známí s některýma z obce............Další - hypotéka neznamená, že byt je Váš, to až po kompletním splacení, tj po 20 - 30 letech. Do té doby Vám to může banka zabavit :-) No a každopádně děkuji, za snahu mi odepsat ale cítím a vím, že někteří z Vás jsou přímo v zaměstnaneckém poměru MČ Praha 19 :-)
Jinak se budu dále zajímat o prodej těchto obecních bytů ale jinde než na Praze 19............čuju totiž levotu :-)

odpověď


[ zaslal Pavel, 08/17/12 08:01 ]

Kdyz to predkupni pravo plati, vyuzijte ho! Pokud tedy verite tomu, ze Vam nejake vzniklo:)

odpověď


[ zaslal milan, 08/18/12 12:22 ]

Jo to by se to kupovalo , kdyz obec domy opravila (nove strechy, okna, fasdy a dalsi) ;-)

odpověď


[ zaslal Petr, 08/21/12 11:22 ]

Nejsem teda v zamestnaneckem pomeru u zadne statni organizace ani MC Praha 19, nic vam nezavidim ale porad nechapu proc by se mely obecni byty prodavat za jakkoliv zvyhodnene ceny. Jasne ze je byt vas az po uplnem splaceni, to je prece normalni ne? A banka vam nic nezabavi pokud budete splace hypoteku jakou si s bankou domluvite. Predkupni pravo proc ne, pokud se bude prodavat, ale za trzni cenu. Co je na tom sloziteho?

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        14. srpen - 2012- 10:32
 Jméno :               Martina Balková
Dobrý den, chtěla jsem poprosit, zda by mohl být vyměněn písek v pískovišti na Nouzovském náměstí. Dale se chci zeptat jestli bude opraven kryt nebo by stacila aspon sitka jako v centralnim parku aby se zabranilo kockam znecistovat pisek.
Děkuji moc, hezký den


KOMENTÁŘ


[ zaslal Barbora Andělová, 08/14/12 12:52 ]

Dobrý den,
síťka už je objednaná. Písek se bude vyměňovat, až bude síťka nainstalována.
Děkujeme za upozornění.

S pozdravem

Barbora Andělová, referent OŽPD

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        13. srpen - 2012- 16:28
 Jméno :               Katka
Pane Hrubčík,chtěla bych se zeptat zda když nezaměstnaní budou "vypomáhat" firmě Imramovský bude této firmě krácena o tyto práce měsíční odměna a tím MČ ušetří finanční prostředky?


KOMENTÁŘ


[ zaslal Karel, 08/14/12 08:04 ]

Jen doufám, že si pan Mgr. Martin Hrubčík, MBA odpustí podobné články, jako v posledním čísle časopisu Kbelák. Rádoby bulvární nadpis, ale především zcela nesmyslné přepočítávání trestných činů na správní obvody nikoliv prostým dělením počtem, bez zohlednění jejich druhu, počtu obyvatel, počtu turistů apod. je dle mého názoru poměrně dosti amatérské. To nemá se statistikou nic společného a informační hodnota podobného článku je nulová, jen škoda potištěného papíru.

odpověď


[ zaslal Martin Hrubčík, 08/15/12 12:27 ]

Vážená paní Katko,
děkuji za dotaz i za přímé osolovení, dovolím si Váš však ve věci Vašeho dotazu odkázat na již mnou uvedená slova uveřejněná v odpovědích na příspěvky přispivatelů Katka Katkovaná ze dne 3. srpna 2012 – 10:37 a Petr ze Kbel ze dne 6. srpena 2012 – 7:58. Odpověď si jistě dovodíte a více v rámci svojí činnosti koordinace veřejné služby v MČ Praha 19 nemám co k věci uvést.

Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel
ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely, 197 04
Tel: 284 08 08 31
email: martin.hrubcik@kbely.mepnet.cz

odpověď


[ zaslal Martin Hrubčík, 08/15/12 12:59 ]

Vážený pane Karle,
ačkoliv nerad reaguji na komentáře, které jsou zcela mimo tématickou linii příspěvku, který mají komentovat, tak vzhledem okolnosti, že komentované téma je dle mého názoru vyčerpáno, udělám výjimku a dovolím si Vám poděkovat za Vaši z reakci na článek ve Kbeláku.
Přinejmenším pro mě je to možnost jak pomocí takové čtenářské zpětné vazby nalézat místa ve své práci, která se dají dělat lépe.
A přestože se s Vašimi výtkami ne zcela mohu ztotožnit, tak i Váš pohled je pro mě ukázkou, jak mohou určití lidé na věci nahlížet a v budoucnu se mohu pokusit svá slova lépe rozvinout, aby bylo zřejmé, že ačkoliv článek ze statistik vychází a plně je reflektuje, tak se nejedná o akademickou analytickou komparaci, která by pro periodikum jakým Kbelák je byla zřejmě ještě méně vhodným obsahem než předmětný článek.
Ale jak již jsem uvedl, to je věcí úvahy, která do budoucna bude zahrnovat Váš podnět.

Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel
ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely, 197 04
Tel: 284 08 08 31
email: martin.hrubcik@kbely.mepnet.cz

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        11. srpen - 2012- 22:03
 Jméno :               Pochvala Petr
Rád bych touto cestou poděkoval radnici/firmě za zprůchodnění stezky kolem trati směrem na Čakovice.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        6. srpen - 2012- 16:17
 Jméno :               Michaela
Dobry den,v katusicke ulici je detske hriste mezi Katusicka 667/3 DRUŽSTVEM 660,jsou na nem jeste stare prulezky neslo by tam detem poridit alespon skluzavku?


KOMENTÁŘ


[ zaslal Barbora Andělová, 08/14/12 12:49 ]

Dobrý den,
dnes jsme se byli na místě osobně podívat. Jelikož se jedná o malý prostor a staré prvky jsou v nevyhovujícím stavu, rozhodli jsme se, že stávající prolézačku a dvojhoupačku odstraníme a místo nich se nainstaluje prvek nový. Pravděpodobně prolézačka s houpačkou a obnoví se stávající pískoviště.
V blízkém okolí jsou jiná velká hřiště pro děti a skluzavka je náročný prvek co se týče prostoru, dopadové plochy atd.
Pokud budete mít nějaké návrhy nebo připomínky, neváhejte mě kontaktovat.

S pozdravem

Barbora Andělová, referent OŽPD

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        6. srpen - 2012- 07:58
 Jméno :               Petr z Kbel
Dobrý den paní Imramovská,
je hezké že jste vypucovali Jílemnickou, ale co takové menší ulice jako je Svijanská, Kramlova, Divišova atd. Někde chodník je - již zarostlý a tam co není zarůstá silnice a přilehlé pruhy okrasných rostlin. Předpokládám, že toto máte ve smlouvě také. Předchozí firma se o to průběžně starala.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Petr Imramovský, 08/07/12 09:55 ]

Dobrý den,
k Vašemu dotazu - práce v ulici Svijanská již začali a následně budou pokračovat i v dalších Vámi jmenovaných ulicích. Plánování prací se však odvíjí také od počasí. Všechny práce postupují podle plánu prací dohodnutého s ÚMČ Praha Kbely. Petr Imramovský ml.

odpověď


[ zaslal Petr z Kbel, 08/07/12 12:45 ]

Děkuji za odpověď. Možná než používat opakované fráze, by bylo vhodné plán prací dohodnutý s MČ (jistě existuje jeho písemné znění) vyvěsit na webu (buď UMČ nebo Vašem). Určitě není harmonogram tajný.
Ke zmíněné lokalitě jenom jednu poznámku. Možná by bylo vhodné se o všechny Vámi ošetřovaná místa starat pravidelně a ne jednou za rok a ještě k tomu v srpnu. To už můžete rovnou nechat do podzimu, ono to stejně zvadne a zmrzne.

odpověď


[ zaslal Martin Hrubčík, 08/07/12 15:07 ]

Ve smyslu mého předchozího příspěvku (pí. Katka Katkovaná - 3. srpen - 2012 - 10:37) Vám děkuji za informaci.
Jakmile se v činnosti pracovníků veřejné služby uvolní časový prostor, bude po koordinační dohodě s úklidovou firmou přistoupeno k využití možností pracovníků veřejné služby i na úklid Vámi uváděných ulic.

S přáním krásného dne

Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel
ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely, 197 04
Tel: 284 08 08 31
email: martin.hrubcik@kbely.mepnet.cz

odpověď


[ zaslal Petr z Kbel, 08/07/12 21:16 ]

Pane Hrubčíku jsem rád, že se vyřeší problém zmíněných ulic a vítám zapojení osob dlouhodobě nezaměstnaných. Avšak nechápu toto suplování činnosti firmy nasmlouvané na údržbu Kbel. V tom případě je něco špatně. Buď smlouva neobsahuje všechny části Kbel, o které je třeba se starat nebo se kreje neschopnost firmy dostat svým závazkům vůči ÚMČ.. V minulosti nebyly takové problémy jako v letošním roce, nebo se mi to jen zdá?

odpověď


[ zaslal Martin Hrubčík, 08/08/12 16:29 ]

Vážený pane Petře.
Rozumím Vašemu příspěvku, ale vězte, že pracovníci veřejné služby nemají za úkol kohokoliv suplovat. Plně respektuji činnost pracovníků úklidové firmy.
Rozdíl mezi smluvní firmou a pracovníky veřejné služby je však při bližším pohledu zřejmý.
Činnost úklidové je řízena stabilním smluvním plánem.
Oproti tomuto pracovníci veřejné služby jsou již ze své podstaty a počtu jen jakousi údernou zásahovou jednotkou v případech, kde by okamžitý přesun úklidové firmy byl vzhledem k úkolům stabilního plánu zbytečně náročný a zdržující.
Proto jsem ve svém prvotním příspěvku tohoto vlákna (viz. 7. srpen 2012 15:07) uvedl zmínku o "koordinační dohodě s úklidovou firmou".
Každopádně mohu dodat, že pracovníci veřejné služby oproti prvotním předpokladům jsou šikovní a pracovití. V současnosti se však mění jejich turnusy, takže se jejich počet povážlivě zmenšil. Mějte prosím tedy trpělivost, pakliže nebudou reagovat dostatečně promptně na Vámi zasílané podněty.
Začátkem září očekávám, že se jejich řady zase rozrostou. Limit je v současnosti dán na 50 osob, takže jestliže jej Úřad práce ČR bude schopen naplnit, tak i Vaše podněty budou řešeny obratem do druhého dne.

Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel
ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely,197 00
Tel: 284 08 08 31
email: hrubcik.martin@kbely.mepnet.cz

odpověď


[ zaslal Petr z Kbel, 08/09/12 10:23 ]

To je vše chválihodné, ale stále mi není jasné proč nejsou tyto ulice (včetně okolí a i již zmíněná a realizovaná Jilemnická) ve správě firmy, která na tuto činnost byla nasmlouvána. Stále se mi naskýtá otázka, že něco je špatně - buď smlouva nebo firma. Domnívám se, že toto není dotaz pro Vás, pane Hrubčíku.

odpověď


[ zaslal Pavel ze Kbel, 08/10/12 14:18 ]

Nejlepsi by asi bylo kdyby pan Petr ze Kbel zvednul zadek od pocitace a pred svym domem si uklidil sam kdyz ma tolik casu. Nemusel by pak teoretizovat tady na webu a ulici by to prospelo :-)

odpověď


[ zaslal Petr z Kbel, 08/12/12 17:10 ]

Já na rozdíl od Vás před svým domem uklizeno mám.
V podstatě o nic nejde, pouze o peníze a stav, který nekrituzuji pouze já, ale mnoho dalších na tomto webu. Úklidová firma očividně nestíhá a jejich nedostatky supluje někdo jin, Pavle ze Kbel. Ostatně nevím proč bych nemohl teoretizovat, trochu jste si popletl dobu, kde jsme drželi pusu a krok. Svolejte akci Z a všechny nedostatky odtstraníme sami. Druhá rada, když se vám to nelíbí, tak to nečtete, ostatně dotaz nebyl (v případě že nejste zaměstnanec ÚMČ) určen Vám.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        3. srpen - 2012- 10:37
 Jméno :               Katka Katkovaná
Paní Imramovská, děkujeme za úpravu chodníku na Jilemnické. Neuvěřitelně prokoukl, parádní! Hezký víkend


KOMENTÁŘ


[ zaslal Martin Hrubčík, 08/07/12 14:53 ]

Vážená paní,
Vaše poděkování s radostí vyřídím pracovníkům veřejné služby, kteří v rámci své činnosti měli za úkol předmětný prostor ulice Jilemnické vyčistit.
Snad jen pro upřesnění doplním, že pracovníkem veřejné služby se rozhodnutím orgánu Úřadu práce ČR (dále jen ÚP) stávají osoby dlouhodobě nezaměstnané.
MČ Praha 19 uzavřela rozhodnutím Rady MČ Praha 19 smlouvu s ÚP o poskytování práce těmto pracovníkům veřejné služby.
Pracovníci tuto práci vykonávají zdarma.
Vzhledem ke skutečnosti, že jsem v otázce veřejné služby koordinačním pracovníkem určeným Radou MČ Praha 19, tak velmi ocením případné podněty a návrhy k využití těchto osob v rámci účelu veřejné služby.

Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel
ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely, 197 04
Tel: 284 08 08 31
email: martin.hrubcik@kbely.mepnet.cz

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        2. srpen - 2012- 22:23
 Jméno :               Katerina r.
Dobry den, chtela jsem se zeptat zda "ohniste" vedle trati v kbelskem parku je volne k vuziti? Nebo se musi nejdriv nekam nahlasit ze bych ho rada vyuzila.

Dekuji


KOMENTÁŘ


[ zaslal Barbora Andělová, 08/03/12 10:07 ]

Dobrý den,
ohniště je volně k využití, nemusíte se hlásit.

S pozdravem

Barbora Andělová, referent OŽPD

odpověď


[ zaslal KarelAlf, 08/03/12 10:40 ]

Dobrý den, nedávno jsem volal na MČ ohledně ohniště. Bylo mi řečeno, že se "oheň"musí nahlásit na MČ, na MP a hasičům. Tak tedy opět nevím, jak to je.

odpověď


[ zaslal Barbora Andělová, 08/06/12 08:09 ]

Dobrý den,
pro upřesnění - co se týče malého ohniště v rohu Centrálního parku, tam se nic hlásit nemusí. Pokud by se jednalo o oheň v amfiteátru Centrálního parku, tam by se hlásit musel.

S pozdravem

Barbora Andělová, referent OŽPD

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        2. srpen - 2012- 21:33
 Jméno :               Pepa
Dobrý den paní Imramovská, Novákovo náměstí, je srpen a zatím dvakrát posečeno. Nechci provokovat ale ve smlouvě máte každý měsíc posekat, nedodržení smlouvy, nebo ne?


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/03/12 08:18 ]

Dobrý den, včera se začalo sekat v okolí domů v ulici Martinická, odkud se přejíží na Sídliště II. Dneškem se to trochu zdrží, protože prší a nejde sekat, ale plynule přejdou, tedy dojdou i k Vám. Teď déšť ustál, jestli zase nezačne pršet a tráva oschne, pošlu lidi sekat. Pokud to nepůjde, vychází mi seč u Vás na první polovinu příštího týdne. Smlouva nemluví o intenzitě sečí, tu jsme si určili sami a interval se může pohybovat podle sucha, deště.... Ano trávníky jsou na seč a bude provedena příští týden.
Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        1. srpen - 2012- 12:58
 Jméno :               Pavel II
Dobrý den, chtěl jsem pochválit výborný nápad umístit lavičky s květináči na náměstíčko mezi ulicemi Pod Nouzovem a Herlíkovická. Škoda, že ani takle řidiče netrkne, že jsou v obytné zóně a na náměstíčku, kde se neparkuje. Věděl bych ještě asi tak o 300 metrech v této oblasti, které by chtěly osadit těmito květináči :-) Ale každopádně chválím!


KOMENTÁŘ


[ zaslal Katka, 08/01/12 14:32 ]

Dobrý den, my také moc děkujeme, je to super a těšíme se, až budou osázeny květináče. Jen tak dál a víc :-)) Díky!!!! Jak se ale zbavit těch aut, co si pletou náměstíčko s parkovištěm?

odpověď


[ zaslal Pavel II, 08/01/12 15:10 ]

Na tohle už tu byla dlouhá debata, když to s obytnou zónou začalo. Problém je "osoba blízká". Já osobně bych navrhoval začít s botičkami na auto. Dopadne to stejně, ale než k "postiženému" auto někdo z MP dojede a botičku sundá, bude to trvat dvě hodiny. A když ten dotyčný třikrát do týdne přijede kvůli tomu do práce pozdě, možná si to rozmyslí. Ale možná jsem naivní...

odpověď


[ zaslal Egon, 08/01/12 16:54 ]

Jsem 100% pro botičky nebo odtah, ted ještě aby byla pro policie. Lístečky jsou naprosto k ničemu. Když mají prachy na auta a neřeší parkovací místo na zákazu, jistě rádi zaplatí za botičku nebo odtah :-) Taky si říkám, jestli jim to není trochu blbý, parkovat kde se nesmí, evidentně arogantně není :-(

odpověď


[ zaslal Filip, 08/02/12 07:14 ]

Tak jelikož některým není blbý parkovat na Jilemnické, přímo na silnici, přímo tam, kde je zákaz předjíždění a tím pádem pak každý kdo je objíždí, také dělá přestupek, tak si myslím, že prostě blbý, neblbý, parkuje se tam, kde to mám nejblíže domů a kde to policije toleruje, tj. prakticky kdekoliv. Odtahy ani botičky zde nikdo neprovozuje, v rozporu se značkou obytná zona se parkuje ve většině ulic Kbel, pokud by někdo začal vyžadovat dodržování zákazu parkování, věřím, že časem značky obytná zóna z většiny ulic zmizí, tj. problém by se stejěn nevyřešil.

odpověď


[ zaslal Martin, 08/02/12 19:26 ]

Tak Filipe, možná to máte blíž domů zaparkovat ve výtahu a v obchoďáku přímo mezi dveřma. Když někdo nedodržuje pravidla, tak taky nemusím? Máte teda hustý názory, palec dolů :-(

odpověď


[ zaslal Ondrej, 08/05/12 00:12 ]

Tak ja nevim, parkovat mam kde, nicmene bych to nevidel tak cernobile. Sam vim, cim jsem si prosel, nez jsem v dane ulici sehnal misto k parkovani. Kazdopadne, kdyz uz teda radnice zacla byt takhle "akcni", mohla k lavickam prihodit jeste alespon odpadkovy kos. Urcite by se hodil, na celem namesticku neni jediny a treba pejskari s "hovinkama" musi chodit 300m k nejblizsimu kontejneru. A treba by se mi pak i pod okny nevalely krabicky od cigaret, obaly od nanuku a podobne... Co vy na to, zodpovedni zastupci? Zase tolik penez by to nestalo ne? :)

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        1. srpen - 2012- 08:42
 Jméno :               ales trost
Dobry den,
V minuly dnech byla svetelna signalizace na krizovatce Mladoboleslavska a nova "spojka" na Letnany vypnuta. Provoz byl naprosto v normalu. Ale semafory si zase sviti svoji oblibenou cervenou a momentalne je opet fronta aut pred PAL.
Je opravdu tato krizovatka tak zatizena, ze svetla musi byt zapnuta????
Dekuji


KOMENTÁŘ


[ zaslal Michal, 08/09/12 15:32 ]

Tak k tomu bych se pridal. V podstate kazde rano je na hlavni Mladoboleslavske cervena, alespon na chvili pritom z nove ulice nejede vubec nic. Jen to zdrzuje a nic neprinasi. Vzhlem k provozu (pokud se to tak vubec da nazvat) na nove spojce by bylo nejlepsi semafory uplne vypnout dokud nebude spojka nejak rozumne vyuzivana (coz asi nebude jelikoz v podstate nikam nevede). Ty dve auta za pul hodiny co tam projedou se urcite zvladnou zaradit i bez semaforu.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        30. červenec - 2012- 20:16
 Jméno :               Milan
Paní Imramovská,v minulých odpovědích tvrdíte,že trávu odvážíte druhýn den.Proč je tedy hromada shnilé trávy již týden v ulici Rokytnická,dále je tam hromada suchých větví když si lidé ořezávají zelené ostrůvky sami neboť vaše firma pouze prolétne ulici sekačkou u zdí nechají stát trávu,a na zelené ostrůvky se vykašlou.Jděte se tam podívat např.před č.p.533 je v "zeleném" ostrůvku více bodláčí a lebedy než vysazené zeleně.To nikdo z úřadu nekontroluje vaší práci?Asi ne jinak by to takto po Kbelích nevypadalo.Proč není možné začít ulici a opustit jí až když je komletně hotová?


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/30/12 22:43 ]

Dobrý večer, Vámi uvedené místo prověřím. Nicméně se v této lokalitě mimo Husova parku neřezalo. To znamená, že větve nejsou po naší činnosti, ale odvezeme je zítra. Nemohu "odpřísáhnout", že Vámi uvedená hromada trávy není po nás, ale naši lidé říkají, že všechny hromádky sváží. Sváží je stejní lidé, kteří je dělají, tedy vědí, kde je nechávají. Platí jako s větvemi, zítra ráno ji odvezou.
Vaši připomínku o bodláčí a lebedě zítra prověřím a tento nebo příští týden napravíme. Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Katka, 07/31/12 15:10 ]

Dobrý den, paní Imramovská, chtěla jsem se zeptat, jaké jsou plány s chodníkem v Jilemnické ulici ( její konec směrem dolů po levé straně k přejezdu, od něj nahoru vpravo .-) Je po obou stranách hodně zarostlý, vyhýbáme se bodlákům, dva lidi proti sobě už pomalu neprojdou .-) Dále jsem chtěla poděkovat za super lavičky a květináče na náměstíčku mezi Pod Nouzovem a Herlíkovickou. Konečně si snad lidi uvědomí, že tam opravdu není žádné parkoviště. Copak tam bude vysázeno? Děkuji za odpověď a hezký den. Katka

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/01/12 07:43 ]

Dobrý den, tohle jsou plochy, které "objevujeme". Některé plochy podél silnic jsou naše, některé ne. Posekáme ji do konce tohohle týdne. Lavičky jsou fajn, ale není to naše zásluha, ale obce. Co tady bude vysázeno zatím nevím, zeptám se a dám vědět.
Hezký den Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Katka, 08/01/12 14:29 ]

Díky za odpověď. On ten chodník asi moc kolem posekat nepůjde, ale vy určitě něco vymyslíte. Moc díky a hezký den. K.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        30. červenec - 2012- 02:06
 Jméno :               Linda Vtipilova
Dobry den, hledam informace o me babicce a jeji rodine, ktera zila v Kbelich, jmenovali se Cinkovi, babicka byla Vlasta Cinkova narozena v cervnu 1927, vice informaci bohuzel jiz nemam, popripade uvitam jakykoli kontakt na nejakeho rodaka pametnika, ktery by mi v mem hledani pomohl nejakou informaci z minulosti. Nebo je k dispozici nejaka kronika co nejake dokumenty archivni co se tyce obyvatel??? mockrat dekuji! Vtipilova Linda


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        26. červenec - 2012- 15:25
 Jméno :               Alena
Dobrý den, chtěla jsem se jen zeptat, jak to vypadá s rekonstrukcí Albrechtické školky (třída pro dodatečně přijaté děti), jestli se to stihne do 3.září nebo se začne se zpožděním. Děkuji.


KOMENTÁŘ


[ zaslal ing. Lubomír Tejrovský, 07/30/12 15:33 ]

pro paní Alenu :

Dobrý den, s ohledem na průběh stavebních prací bude termín dokončení konec srpna dodržen.

S pozdravem ing. L. Tejroský, vedoucí OMIBNH

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        25. červenec - 2012- 11:13
 Jméno :               Eva Krupičková
Včera byl v Centrálním parku u ulice Žacléřské nalezen malý černý obojek od psa se třemi známkami o provedených očkováních (MvDr. Nemeš, Letňany). K vyzvednutí na radnici, 2. patro, č. dveří 211.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        24. červenec - 2012- 22:15
 Jméno :               Milan
Dobrý den paní Imramovská.
Prosím o informaci proč je posekaná Hornopočernická od křižovatky ke Krnské a před třemi domy zůstala v pruhu podél plotů tráva neposekaná a vaši pracovníci již sekají jinde.Je zajímavé že u jednoho domu není posekáno u vedlejšího ano a sousední dva opět neposekáno.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/25/12 06:29 ]

Dobrý den, tato plocha se bude dělat strunovkou. Začalo se tady pracovat včera a dneska to dokončí.
Hezký den Markéta Imramovská

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        23. červenec - 2012- 21:36
 Jméno :               Mirek
Dobrý den, prosím jestli můžete něco udělat s "bláznivejma" řidičema, kteří se prohánějí ulicí Katusickou. Je to poslední dobou na denním pořádku, a co je horší, tak po otevření restaurace RKO, jezdí z této restaurace autama opilci. Téměř nemůžou jít, ale sednou za volant a odjedou..............hrůza pomyslet, co se může stát, tedy nesmí!!!!!!!Děkuji a snad se s tím dá něco udělat.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Martin Hrubčík, 07/24/12 10:01 ]

Vážený pane Mirku.
Děkuji za informaci, jenž předám policejnímu orgánu jako poznatek k dalšímu využití.
Dále mi dovolte upozornit, že řidič, který je vlivem alkoholu v rozsahu Vámi popisovaném, již je zřejmě pachatelem trestného činu a neoznámení trestného činu je trestné.
Tento web nebyl koncipován k oznamování trestných činů.
Opět připomínám, že tísňová linka Policie ČR provozovaná na čísle 158 je zdarma a Vaše operativní oznámení takového pachatele může někomu zachránit život.
Každopádně mi dovolte, abych Vám za Vaši informaci ještě jednou poděkoval.

Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel
ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely, 197 04
Tel: 284 08 08 31
email: martin.hrubcik@kbely.mepnet.cz

odpověď


[ zaslal Mirek, 07/26/12 16:03 ]

Děkuji Vám pane Hrubčík za velmi rychlé jednání.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        17. červenec - 2012- 13:23
 Jméno :               běla
Paní Imramovská prosím o informaci kdy budete sekat trávu a upravovat živý plot parku a hřiště v ulici Sojovická (Husův park).Chodí tam spousta malých dětí a hřiště i park jsou již zarostlé.Děkuji za rychlou úpravu.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/17/12 15:26 ]

Dobrý den, tato lokalita je v plánu na příští týden, ale pokusím se začít už v pátek nebo sobotu tento týden. Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/23/12 10:38 ]

Hotovo:) Hezký den Markéta Imramovská

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        16. červenec - 2012- 10:04
 Jméno :               Nanny
Jeden příspěvek na odlehčení...

Přiznejte se, kdo, stejně jako já, zapomněl na začátek odstávky TUV a měl proto dnešní ráno trochu komplikovanější než obvykle? :D


KOMENTÁŘ


[ zaslal David Nydrle, 07/16/12 14:59 ]

:) no u nás ráno ještě tekla. Ale je pravda, že to bylo v 8 hodin a to pro někoho být ránem ještě nemusí :)

odpověď


[ zaslal Květa, 07/16/12 16:29 ]

U nás tekla do 9h teplá a do odpoledne "skoroteplá" tak, že se v ní dalo v klidu osprchovat. Mám ceduli na ledničce jak vrata, poučena z loňského roku..

odpověď


[ zaslal Nanny, 07/18/12 14:56 ]

Ó vy šťastní! :D U nás o půl osmé netekla ani vlažná...

odpověď


[ zaslal David Nýdrle, 07/18/12 17:05 ]

:) tak zase třeba budete jedni z prvních, komu poteče

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 07/19/12 16:02 ]

Já mám jenom SUV, ale mám to už dlouho,nejen od stávky.Ale komplikované to je.Nejen ráno.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        15. červenec - 2012- 09:30
 Jméno :               Mílan
Paní Imramovská,v jedné z odpovědí uvádíte,že posekanou trávu odvážíte nejpozději druhý den ráno.Plocha u Satalic je posekaná již týden ale hnijící hromádky trávy jsou tam ještě dnes.Bodláky okolo chodníku a i v posekaném trávníku asi vaši pracovníci neumějí odstranit!!!Je jasné že strunovka takový bodlák neusekne,ale co takhle dát na strunovku trojzubec,nebo si vzít nůžky.
Jsem zvědav jak to to v takovémto stavu u Satalic ještě zůstane.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/15/12 17:43 ]

Hromádky zítra ráno odvezeme, bodláky odstraní. Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Pavel II, 07/17/12 08:33 ]

Mám také jednu "milou" zkušenost. V ulici Pod Nouzovem byly kolem plotů u popelnic vysázeny sazenice břečťanu, aby na ně nebylo vidět. Kolem byly v zemi dřevěné kolíky, aby nepřišly sazenice k úhoně. Přežila snad jedna nebo dvě. Trochu škoda práce se sázením a zaléváním. Ach jo!

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/17/12 15:31 ]

Dobrý den, dnes jsem se tam byla podívat, kolíky jsem viděla, ale tohle se zkrátka stane. Vysadíme nové břečťany, okolí zamulčujeme, tím se víc oddělí od trávníku a nemělo by se to opakovat. Vysadíme je tenhle nebo příští týden.
Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Pavel II, 07/18/12 12:00 ]

Dobrý den, paní Imramovská. Děkuji za vzornou reakci a budu se těšit!

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 07/19/12 16:05 ]

Ta ulice pod Nouzovem se už dlouho neozvala se svojim kňouráním,už jsem si myslel,že jste vymřeli,nebo že jste na světě spokojeni.Vidím,že ani jedno.

odpověď


[ zaslal Lenka, 07/19/12 16:49 ]

Tomáš Marný: Všimněte si, kolem Billy se kňourá víc, tam jste ještě nerejpal

odpověď


[ zaslal Eva, 07/24/12 14:11 ]

Takže celé Kbely si můžou stěžovat na kdejakou ptákovinu, ale pokud se ozve někdo z Podnouzova s regulérní stížností (a za reakci slušně poděkuje), je z toho zase aféra? Milý pane s nickem, který už dávno přestal být vtipný, přestaňte, prosím, zaplevelovat zdejší diskuze vašimi trapnými výkřiky. A přestaňte trvat na tom, že za čárkou ve větě se nedělá mezera, jen se tím zesměšňujete.

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/24/12 15:46 ]

Dobrý den, dnes jsme se domluvily s MČ, že na místo nevysázíme břečťany, ale jiné popívnavky, méně náročné na vodu. Nebude to patrně tento týden, ale budou:)
Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        11. červenec - 2012- 10:21
 Jméno :               Petra Děrgelová
Dobrý den,

chtěla bych podat podnět k řešení problému týkajícího se uvazování štěkajících psů před Billou v Žacléřské ulici ve Kbelích. Jedná se o problém, kdy kupující si v průběhu nakupování v Bille uváží psa před Billou a ten následně po celou dobu nákupu štěká, někdy je uvázáno více psů najednou, kteří štěkají na sebe. Takto je tam během dne uvázán neustále nějaký štěkající pes, což je značně nepříjemné pro lidi, kteří bydlí v bytech v bytovém komplexu nad Billou nebo v domech naproti. Je to prostě klasická bezohlednost těchto pejskařů, kteří si to buď neuvědomují, jak je to obtěžující, když tam denně štěká x psů od rána včetně víkendů, nebo je jim to jedno.

Navrhuji, aby byla na prodejnu umístěna výrazně viditelná cedule např. s nápisem Přísný zákaz uvazování psů pod pokutou 1000,- a následně by Policie sídlící hned naproti Bille mohla pokuty od bezohledných pejskařů vybírat.


Děrgelová


KOMENTÁŘ


[ zaslal tomik, 07/11/12 13:04 ]

.........a já chci, aby tam byla cedule " Přísný zákaz hlasité chůze před Billou pod pokutou 10 000,- Kč, a vybírat by jste to mohla sama........a nebo těm pejskům vysvětlete, že nemají štěkat, když vám to tolik vadí...........

odpověď


[ zaslal Karel IV, 07/11/12 15:03 ]

A to řekl kdo kromě paní Děrgelové, že pes se nesmí uvazovat a dokonce že pes nesmí štěkat? To ty lidi toho psa mají nechat venku na volno? Nebo si ho mají vzít to obchodu? Nevím, asi se moc nevyznám, ale nikdy jsme se nesetkal s tím, že by někdo protestoval proti uvazování psů před obchody. Je to běžná praxe. Nevím co je na tom za bezohlednost a co by za to měla jako policie vybírat. To už by pak mohla vybírat i za hloupost, ale to by pak nevěděli na radnici co s penězma...

odpověď


[ zaslal Kamil, 07/11/12 19:31 ]

Dnes v noci se z oken na Billou ozývaly podivné zvuky ( pravděpodobně muž a žena), které mne ruší. Nevím, jakou činnost tam ti lidé provozují, ale žádám o zákaz těchto zvuků pod pokutou 10 000 Kč. Z oken je občas také slyšet brekot nebo štěbetání dítěte, to bych taky zakázal a pokutoval. Občas tu proletí ptáci a zazpívají, zakázat. A pes? Ten už vůbec nemá co štěkat a kočka co mňoukat! A před Billou si všichni vezmeme papuče a budeme šeptat, má pravdu ta hodná a milá paní

odpověď


[ zaslal Pavel, 07/12/12 08:07 ]

Nedávno se tu objevily příspěvky, které mne ruší. Jde o nezodpovědné chování uživatelů internetu. Prosím o zákaz používání internetu pod pokutou 5000 Kč. Děkuji

odpověď


[ zaslal Josef, 07/12/12 15:00 ]

No mi máme zase pod oknem zaparkované auta, v celku je to v pohodě, ale já jsem zvyklý spinkat cca do 8 hodin, a někteří ti řidiči s těmi auty startují už brzy ráno a mě to vždy zbudí. Dá se to vyřešit tak, že mohu zavřít okno, ale nyní v těchto letních dnech je to prostě nemožné, to jsem pak zase po ránu spocený, tak nevím. Prosím aby s tím policie něco udělala. Děkuji :-)

odpověď


[ zaslal Petra Děrgelová, 07/12/12 15:44 ]

Hahaha, to jem netušila, že ve Kbelích žije tolik vtipných spoluobčanů :-) je vidět, že nikdo z vás nad tou Billou nebo vedle nebydlí, a že vás ti pejsánkové svým roztomilým štěkotem nebudí každou sobotu a neděli, v jediné dny kdy se chcete aspoň jednou v týdnu vyspat. Ó jak mi to jen může vadit, co jsem to za hroznou babu nesnášenlivou!!! fuj! tak pozdravujte svoje chundelaté přátele pánové ;-)

odpověď


[ zaslal Kamil, 07/12/12 16:44 ]

Paní Děrgelová, nad Billou bydlím. Když spím, tak spím a ani kombajn mne neprobudí, natož hafani. Asi byste se měla víc unavit :-)) S přáním krásného dne, Kamil

odpověď


[ zaslal Nanny, 07/16/12 09:51 ]

Psa mám a ani by mne nenapadlo ho brát s sebou, když jdu nakupovat. Na druhou stranu, zákazem bezohledného člověka stejně nenapravíte. Takže to je asi jedna z věcí, se kterými se v podstatě musíte smířit, paní Děrgelová.
Mimochodem, Kamile, mohu se zeptat co děláte, když v době, o kterou jde (tzn. 7:00 - 21:00) spíte tak, že Vás ani hafan neprobudí? ;-)

odpověď


[ zaslal Michal, 07/16/12 15:29 ]

Stacila by elementarni lidska slusnost ne? Samozrejme nikdo neni nadsen ze mu pes steka cely den pod oknem. Nevim proc nekdo sebou vubec bere psa na nakup? Pokud je odpoved 'kam jinam ho ma dat' tak si ho ani nemel porizovat kdyz se o nej neumi postarat. Je to prece kazdeho volba a je to tak jednoduche.
Me taky vadi ze v protejsi ulici steka kazdou noc temer nepretrzite pes, je to jen vizitka nevychovanych a bezohlednych majitelu.

odpověď


[ zaslal Kamil, 07/16/12 15:50 ]

Nanny, nevím, jak moje povolání souvisí se štěkámím psů, ale budiž: podnikám od nevidím do nevidím, tzn., že končím mezi 2-3h ráno a vstávám ve všední dny v 6:30h. O víkendu vstávám mezi 10-11h pokud nejedeme někam na výlet. Nějaké štěkání psů nebo střílení z děla mi může být ukradený. Stačí Vám moje odpověď? Ten pes za to nemůže, že musí někde na páníčka čekat, někdy to prostě jinak nejde než ho před obchodem nechat, Billa zas není na tak dlouho ne? Pes prostě štěká, slepice kvoká, některý lidi nepřestanou hudrat. Už si umím vypínat uši a neřeším hovadiny.

odpověď


[ zaslal Petra, 07/17/12 10:22 ]

ano, přesně jak píše Michal, elementární lidská slušnost. Já bych ještě dodala bezohlednost lidí k sobě navzájem vládne světem, proč by to měl majitel pejska řešit, že jeho pejsek po dobu nákupu štěká někomu pod oknem? Tssss, on si chce přeci nakoupit a zároveň vyvenčit pejska! a lidi, které to ruší a otravuje, ať si trhnou nohou, že ano. Vím, že s tím nic nenadělám, protože bezohledných pitomců je kolem.... Panu Kamilovi nezbývá než gratulovat a závidět jeho klidný spánek, zřejmě se jako vytížený podnikatel přes den doma příliš nevyskytuje, takže mu to ani tak nevadí. Nebo tedy vypouští hovadiny, ale v tom případě moc nechápu, že má chuť o takovéto hovadině stále diskutovat.. Spíš než o těch psech je to asi o jejich bezohledných majitelech. Pes za to nemůže, že ho tam nějaký chytrák uváže na půl hodiny, stejně tak nemůže za to, že si ho nějaký jiný chytrák pořídí, nechá celý den zavřeného v bytě a tudíž tam musí prostě celý den štěkat a výt než přijde páníček večer z práce..

odpověď


[ zaslal Nanny, 07/18/12 15:09 ]

Kamile, Vaše povolání s tím souvisí jen tak, že jsem se slušně zeptal, protože úvodní příspěvek hovořil o denní době. Děkuji za odpověď.
Souhlasím s Michalem - nevidím jediný důvod, proč bych měl, když jdu nakupovat do Billy (nebo kamkoli jinam), s sebou brát psa. Do obchodu nesmí a "oblažovat" desítky lidí štěkáním před obchodem (zvlášť u nás, kde je pes před obchodem uprostřed betonového kaňonu a tak se to rozléhá ještě o to víc) považuji za projev neslušnosti. Jak říkate, Kamile - je to na chvilku a tu chvilku může pes počkat doma. Je to stejné jako se sáčky na výkaly - jsou na každém rohu, téměř pořád jsou k dispozici a stejně je spousta lidí, kteří ho jednoduše nepoužijí, protože by se museli ohnout... A nevysvětlíte jim to...

odpověď


[ zaslal Kamil, 07/19/12 13:37 ]

Pro Nanny: Velmi často pracuji doma celé dny, tak proto jsem se vyjádřil k úvodnímu příspěvku.
O mne a moji práci nebo volno tady ale vůbec nejde :-)))
Máte pravdu se sáčky, psi za to nemůžou a páníčky bych za tohle profackoval. Je to stejné jako když jde mamina s dětmi a hází cestou vajgly.
Přeji Vám hezký den a podrbejte pejsky za ušima až půjdete kolem Billy a nemračte se na ně ani na páníčky .-))

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 07/21/12 17:27 ]

Štěkot psů má na starosti pan Duroň,provařená to kbelská figurka a jeho kamarád ,ještě provařenější,pan Brock.Ten ho ,navrhuje,může navíc , ještě otrávit,za to že štěká.Tedy problém směřujte na tyto dva.

odpověď


[ zaslal Michal, 08/15/12 08:05 ]

Priklanim se k pani Děrgelove, nevim proc si tady z toho delate srandu, uvazovani psu pred obchodem je zakazano vyhlaskou mesta. Bydlim taky nad Billou a verte ze si zvyknete na vse, na nakupni voziky, na cekajici motoristy v aute se zapnutym motorem az se jejich polovicka vrati z nakupu ale na stekajici a vyjici psi opravdu ne. Nevim proc si majitele psu nenechaji sve "milacky" doma kdyz jdou nakupovat, psi akorat takto trpi.

odpověď


[ zaslal moonyssek, 08/18/12 07:38 ]

Jsem také pejskařka,i já mám psy a chodím do Billy,pravda se psy vyjímečně ,ale kdy už : jsou vycvičení,odložení a čekají. Chápu rozhořčení lidí bydlících nad Billou,i já jsem občas naštvaná,že si každý pořídí psa,ale zvládat ho už pak neumí a pak se kupí stížnosti,které se všeobecně zfabulizují na každého i slušného majitele psa. Ale zároveň se mi nelíbí,že byste nás neustále za něco pokutovali. Lidé vlastnící psy,přináší do městské části slušné peníze za poplatky a co za to mají ? Jen se po nás každý vozí,já už mám dojem,že každý je tady zmocněn,mě poučovat,kde můžu nebo nemůžu mít psa,jestli s ním můžu jít po tom či onom chodníku. Mně by jen zajímalo,na co byste si stěžovala na takovém venkově? Kohouti kokrhají,slapice kdákají,ptáci cvrlikají,cirkulárky vřískají a hlavně o víkendech,psi štěkají,protože hlídají,kočky mňoukají,lidi hulákají,,no katastrofa:-)))) Já si ale myslím,že ona za všechen ten hluk v daném místě může Billa!!!Dávám návrh: pojďme ji tu zrušit !!! :-)))))))) Anebo že by lidé počítali s tím ,že když si kupují byty,součástí jejichž objektu, má být supermarket,že tam asi velký klid nebude?To si snad mohl myslet jen .....nevím kdo:-))))
Poznámka k Nanny: sáčky na výkaly,opravdu nejsou na každém rohu,nosím si své toto neřeším,i když si myslím,že za to co městské části platím,by toto mělo být minimem co za ně udělají...ale co štve mně,že nejednou vidím maminky s jejich ratolestmi,na které to taky někdy přijde venku,však je to lidské,ale neviděla jsem jedinou,že by si to po svém dítěti uklidila anebo je rozdíl dětský a psí sekrement ???Ale ono je to v podstatě jedno,ona příroda má na rozdíl od lidí rozum a s tímto si poradí,ale jak si poradí s naším bordelem ? Jen se podívejte co je všude je jen vajglů..na ulicích,zastávkách,trávnících.tohle bych zas pokutovala já!!!!!!!
,

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        10. červenec - 2012- 22:35
 Jméno :               Michaela Kazílková
Dobrý večer,

chtěla bych se zeptat, zda skutečně není jiná možnost pro všechny traktory a všechny kombajny, než jezdit po Žacléřské ulici, takhle v půl 11 vnoci.

Ne, že bych si už nezvykla na to, že tu jak motorkáři,t ak i ostatní řidiči túrují svá auta a motorky tak, že není slyšet vlastního slova, což o to, přes den je mi to i jedno. Tedy kromě toho, když chci přejít silnici s dětmi nebo psem a čekám 5 minut, než se všichni projedou.

Třeba retardery by pomohly? co myslíte???

Ale kombajny a traktory vnoci to už je trochu moc, k čemu, že máme tu přípojku??

Předpokládám, že se tu zase vyrojí nějaké řeči o tom, že jsme se sem neměli stěhovat a bla bla.. věřte tomu, že se mi tu bydlí opravdu dobře, ale někdy si říkám, jestli se tu i přemýšlí o některých věcech, či nikoliv.

Děkuji,

Kazílková


KOMENTÁŘ


[ zaslal Lukáš F., 07/10/12 23:11 ]

O ho hó, jen si přejte retardéry. Víte, jaký je to kravál, když přes to jede těžké vozidlo (jako onen traktor), nejlépe ještě s žebřiňákem v závěsu? Jestli vás to teď ruší ve spánku, tak to budete z postele nadskakovat metr dvacet. Ale kdo chce kam, ...

odpověď


[ zaslal Vin agro s.r.o., 07/11/12 18:08 ]

Dobrý den,

jsme zemědělská firma hospadařící mimo jiné také v katastrálním území Kbely. Při naší činnosti se snažíme vždy co nejvíce eliminovat dopady na obyvatele městkých částí, ve kterých hospodaříme. Právě teď probíhají žńové práce. Plodiny musíme sklízet v době jejich zralosti a za příznivých klimatických podmínek. Pokud bychom tak nečinili, ztratily by plodiny na kvalitě, tím i na hodnotě a ceně. Během žní pracují naši zaměstnanci ve velmi náročných podmínkách a to často od rána do noci. Není to proto, že bychom z toho měli radost, nebo že by nás bavili pracovat pozdě večer. Je to prostě proto, že tato práce se musí dělat v tu chvíli kdy to jde.
Omlouváme se, pokud někoho při naší činnosti rušíme. Pokud by to šlo udělat jinak, věřte, že bychom to udělali. To ale bohužel nejde.
Děkujeme za pochopení.
Vin agro s.r.o.

odpověď


[ zaslal Klára, 07/12/12 10:21 ]

Vin agro s.r.o.: Dobrý den, my také bydlíme na Žacléřské, váš noční průjezd nám nevadí. Zarachotí a zmizí, ani to nevnímáme.
To asi jen nervní lidi :-) Vadí jim tu letadla, auta, psi před Billou, všechno. Takže si z toho nic nedělejte. Přejeme úspěšné žně :-)

odpověď


[ zaslal Nováková, 07/12/12 17:58 ]

Dobrý den,
předpokládám paní Kazílková, že chleba a rohlíky běžně kupujete - jsou totiž překvapivě vyrobeny z mouky a ta z obilí.. a obilí se opět překvapivě musí nějak z pole dostat... zdá se, že jsou zde stížnosti na naprosté absurdity, což trocha tolerance? A nebo zkuste vycestovat třeba mimo Prahu a nebo mimo rebubliku a porozhlédnout se ... je spousta jiných míst, kde by za kombajny byli vděčni,... pravda, ale tady jsme v Praze.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        10. červenec - 2012- 20:27
 Jméno :               Mílan
Paní Imramovská mám několik dotazů
-proč je ještě po několika dnech u cukrárny na Mladoboleslavské hromada smetků a trávy kterou vytvořil váš pracovník přes svátky a sobotu?Již zapáchá !
-proč není posekaná plocha u zastávky MHD u lékárny když všude okolo je posekáno?
-proč když posekáte a naděláte hromady trávy je hned ten den neodvezete?
To je takový problém zorganizovat práci aby bylo za vámi ten den čisto?Evidentně nezvládáte organizaci práce.
-Stále nechápu proč jede nejprve pytlovka a zaní teprve dosekává strunovka a trávu kterou by vzala sekačka, za strunovkou fukarem nafoukáte zpět do posekané plochy


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/11/12 08:52 ]

Dobrý den,
zapomenutou plochu jsem včera viděla, dnes ráno ji měli pokosit. Neumím vysvětlit, proč na ni zapoměli, není to o rganizací práce, pokud pošlete zaměstnance posekat Mladoboleslavskou a on jednu malou plochu vynechá, je to chyba, kterou musí obratem napravit. Pokud by se podobné chyby opakovali, občas chybujeme všichni, nemohu takového zaměstnance mít. Ale to opravdu nemá nic s organizací práce, je to chyba jedince. Všechny hromady, pokud se nedávají hned do kontejneru, podle topho kde se pracuje, se sváží druhý den ráno. Je to z toho důvodu aby se nedělala ráno hlučná práce, od 6-8hod. Do druhého dne hromada nesmrdí, není na místě ani 24hodi. Pokud zůstala něajká zapomenutá, omlouvám se, ihned napravíme.
Neznám výraz pytlovka, ve Kbelích pracují tři motorové sekačky, dva traktůrky, menší a větší a dvě strunovky. Konrétní stroj volí mistr podle plochy. Většina ploch potřebuje dosekat strunovkou a nafoukání z chodníků je po strunovce běžné. Je to efektivnější než zametání.
Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Martina, 07/12/12 09:46 ]

Paní Imramovská,
to je hezké že píšete, že většina ploch je potřeba dosekat strunovkou, ale to se taky třeba vůbec neděje. U nás za barákem v ul. Luštěnická bylo posekáno...super, ale že pracovníci obsekali prolézačku, ale už to okolo ní nedosekali strunovkou, takže ta zůstala zarostlá, stejně tak okolo stromů nebo že neposekali mírný svah a okolo rovinku ano. nechápu tento systém práce :(
Hezký den
Martina

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/12/12 14:19 ]

Dobrý den, tato lokalita se teď strunovkou teprve dosekává, jedna strunovka je schopna dosekávat po více strojích. Má tam toho mnohem méně.Pokud nestíhá, je to špatně:) Dneska dosekával svahu hřiště u inline dráhy, dojde i k Vám, je to vždy den dva po seči, nejdéle.
Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Martina, 07/12/12 14:53 ]

Paní Imramovská, nepiště raději termíny nebo se začnu smát. Vrátila jsem se po prodlouženém víkendu v pondělí a bylo posekáno bez mnou uvedených dodělávek. Dnes je čtvrtek, takže Vaše: den, dva nejdéle je trochu troufalé :)
Martina

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/13/12 10:34 ]

Mohu poprosit o přesný nedodělek? včera jsem to projížděla a bylo dosekáno, ale mohla jsem přehlídnout. Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Martina, 07/13/12 19:55 ]

pí Imramovská - včera byly nedodělky dosekány. Díky.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        6. červenec - 2012- 14:50
 Jméno :               Vladimír ing.Menšík
Žádám o podrobnou informaci o (snad )proponovaných změn tras autobusů MHD ve Kbelích. S kým to DP projednal a důvod změn? Současně i dle zákona o informací s vyčíslením číselných úsporů změn. O změnách jsem byl informovaná v pediorice Regionu
Děkuji za urychlené sdělení


KOMENTÁŘ


[ zaslal Lukáš F., 07/08/12 09:34 ]

DP na to nemá vliv, dopravu plánuje ROPID a DP jen plní jeho objednávku. Podrobný návrh najdete na stránkách ROPIDu, dokument se jmenuje nějak jako nová síť metrolinek, pak si otevřete návrh opatření - autobusy. Stručně, bude posíleno spojení Toužimskou ul. do Letňan, bude možná posíleno i spojení na Rajskou zahradu a ČM, bude zaveden midibus do Miškovic, ale nejdůležitější kbelský autobus 185 bude prakticky rozprášen.

odpověď


[ zaslal Vladimír Bílek, 07/09/12 14:39 ]

Vážený pane inženýre,
Vaši žádost jsme zaslali organizaci ROPID, která změny od 1. září připravuje. Ta má k dispozici i finanční rozvahu. O vstřícnější úpravu změn už žádali ve společném dopise starostové Kbel, Vinoře a Satalic.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        4. červenec - 2012- 07:59
 Jméno :               Vladimíra Bíšková
Dobrý den
našla se kartička pojišťovny OZP dítěte nar. roku 2011. K vyzvednutí na podatelně úřadu. Tel. 284080844


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        3. červenec - 2012- 19:47
 Jméno :               Mílan
Paní Imramovská,
kdy budete sekat plochu za přejezdem směrem do Satalic?Satalice mají krásně posekáno z obou stran chodníku a na kbelském území je nutno chodník hledat mezi bodláky a vysokou trávou.Mladoboleslavská v centru obce je také krásně zarostlá včetně zelených chodníků a podél plotů.
Myslím že se dvouma pytlovkama se dá těžko zvládnout celé Kbely.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/04/12 09:48 ]

Dobrý den, seká se jak to počasí dovolí, dnes to zatím nejde. Přes den není takové teplo aby to ty noční deště vysušilo. Pracovat se bude tento týden i v sobotu, tak by mělo být vše dohnané. Čtvrtek pátek pochopitelně také:)
Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Mílan, 07/08/12 19:01 ]

Dobrý den,je neděle odpoledne a na zmiňovanou plochu k Satalicům nebylo sáhnuto!!!Slíbila jste že bude do neděle vše dohnáno.Hlavně nepište že to bylo kvůli dešti.Proč nestíháte udržet celé Kbely v řádném stavu.Zajímalo by mne jakou máte ve firmě tecniku mimo těch dvou pytlovek se kterémi jste po Kbelích vidět.Vypadá to,že jste si jako firma vzala moc velký díl na tuto zakázku zkrátka nestačíte.Proto taky tak nyní Kbely vypadají.

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/09/12 07:46 ]

Dobrý den, dnes se začalo s Mladoboleslavskou, tak se půjde i na tuhle plochu. V neděli jako jediný den v týdnu se nepracovalo.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        2. červenec - 2012- 14:17
 Jméno :               Pepa
Dobrý den paní Imramovská, děkuji za informaci ale musím se Vás zeptala, na několik informací. Pracujete s vašima lidmi v místech poseku. Nebo to řídíte, někde z kanclu? Proč se Vás ptám, protože pracovní morálka Vašich lidí je hodně nízká. Neustále posedávaj a na lavičkách a hezky si povídají :-) Nevím, ale před Vaší firmou zde pracovali dva chlapíci, počasí bylo určitě podobné jako letos a oni měli svou práci vykonanou. Tak mě prosím nepovídejte takové pohádky, že se nedá v tomto počasí sekat trávu. Prší pouze cca 2 hodiny denně a to převážně v noci. O víkendu jste dělali co? Já například pracoval................
Prosím tímto úřad aby paní Imramovské trošku domluvil, je přeci placená z veřejných peněz.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/02/12 14:49 ]

Dobrý den, ve Kbelích pracuje s lidmi mistrová, která je má na starost. Je s nimi na place každý den a pracuje s nimi, seká, stříhá živé ploty....O víkendu se pouze uklízí. Část obyvatel si napřeje být o víkendu rušena sekačkami. V místech o kterých mluvíte, máte pravdu, není posekáno, jinde zase posloucháme, že děláme práce, které předešlá firma nedělala, nevím, zda to je nebo není pravda. Jeden chválí, jiný je nespokojen. Ve Vašem případě teď oprávněně.
O posedávání na lavičkách nevím, rozhodně je to špatně a prověřím to. Přestávku mají naši lidé 11-11,30 a mimo tuhle dobu mají pracovat, vše ostatní je špatně, prověřím.

odpověď


[ zaslal Pavel, 07/02/12 15:21 ]

Tak o předhozí firmě člověk nevěděl, prostě jen viděl, že je vše posekané. Vaše lidi vidím skoro pořád. Vždy velká skupinka lidí, působících zcela neprofesionálně a jejich pracovní nasazení je od pohledu nízké.

Byly zde informace z úřadu, že smlouva bude vypovězena. Jaký je tedy stav?

odpověď


[ zaslal Pepa, 07/02/12 15:34 ]

Myslel jsem si, že tam s nimi paní Imramovská nejste. A opravdu myslím upřímně, že se spíš klábosí, než pracuje. Přestávka 11-11.30 :-) nevěřte tomu ani náhodou......jinak by byla práce hotová a já to nemusel řešit.

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/02/12 16:02 ]

Prověřím, napravíme. Děkuji za info. imramovska@imramovsky.cz

odpověď


[ zaslal Občan Kbel, 07/02/12 19:55 ]

Mně by zajímnalo, co má dělat druhá půlka "sdružení" (nějaká firma Gabriel s.r.o.) které vyhrálo za 214.800,- Kč měsíčně výběrové řízení na údržbu zeleně a chodníků?

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        30. červen - 2012- 22:34
 Jméno :               Mirek
Primátor Svoboda podepsal změny linkového vedení dle návrhu ROPIDU, a nikdo s tím nic nezmohl.................hlavně, že jsem to tu psal několikrát.


KOMENTÁŘ


[ zaslal drink, 07/01/12 21:20 ]

A co jste čekal? Taky tady bylo několikrát zmíněno, ze MC má jen poradní hlas, takže Ropid s magistrátem si to poresili po svém.

odpověď


[ zaslal Michal, 07/16/12 15:22 ]

Tak to je bezva ze jste to psal, ale neudelal jste pro to nic co? Myslite ze kdyz neco napisete na internetovem foru ze se to potom samo vyresi? Jestli podobne pracujete tak bych vas opravdu nechtel zamestnavat...
Navic v otazce vedeni MHD linek je asi tezke vyhovet kazdemu ze? Jedna pani chce primou linku do Globusu, druha do Lidove skoly, dalsi spojeni ze Kbel na snad vsechny trasy metra primo a tak dale....kdo to bude platit? Nebylo by lepsi pouzit zdravy rozum?

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        29. červen - 2012- 22:01
 Jméno :               Pepa
Dobrý den paní Imramovská, před několika dny jste mi psala, že tento týden sečete trávu na sídlišti II (Novákovo nám. okolní ulice). Dneska je pátek a nic se nezměnilo ani Vaše stroje jsem neslyšel. Můžete mi prosím říct, kdy bude práce, Vaše práce dokončena?


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 07/02/12 09:18 ]

Dobrý den, v pátek měli potíže s technikou, práce budou pokračovat dnes, jestli to dovolí počasí, když je tráva mokrá, nejde sekat. Musíme počkat na oschnutí. Nicméně nepůjde se sekat nikam jinam, než se dokončí tato lokalita. Sekat se bude buď odpoledne nebo zítra. Za tohohle počasí se provádí řez živých plotů. Děkuji imramovska@imramovsky.cz

odpověď


[ zaslal Pepa, 07/02/12 14:16 ]

Dobrý den paní Imramovská, děkuji za informaci ale musím se Vás zeptala, na několik informací. Pracujete s vašima lidmi v místech poseku. Nebo to řídíte, někde z kanclu? Proč se Vás ptám, protože pracovní morálka Vašich lidí je hodně nízká. Neustále posedávaj a na lavičkách a hezky si povídají :-) Nevím, ale před Vaší firmou zde pracovali dva chlapíci, počasí bylo určitě podobné jako letos a oni měli svou práci vykonanou. Tak mě prosím nepovídejte takové pohádky, že se nedá v tomto počasí sekat trávu. Prší pouze cca 2 hodiny denně a to převážně v noci. O víkendu jste dělali co? Já například pracoval................
Prosím tímto úřad aby paní Imramovské trošku domluvil, je přeci placená z veřejných peněz.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        29. červen - 2012- 11:07
 Jméno :               Lubomír Tejrovský
OZNÁMENÍ O PRAVIDELNÉ ODSTÁVCE TEPLÉ VODY
MĆ PRAHA 19 OZNAMUJE SVÝM ODBĚRATELŮM, ŽE PRAVIDELNÁ ODSTÁVKA TEPLÉ VODY BUDE V OBDOBÍ OD 16.7.2012 DO 22.7.2012.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        28. červen - 2012- 15:08
 Jméno :               Polcar
Předem děkuji za zveřejnění zápisu z jednání zastupitelstva a zpráv z rady. Děkuji


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.


[předchozí] 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17  [další]651-700 z 846