[předchozí] 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 17 [další]601-650 z 833
Zde můžete vkládat své dotazy související s činností Městské části Praha 19 a Úřadu Městské části Praha 19.

Vaše dotazy budou zveřejněny po zodpovězení příslušným zaměstnancem Úřadu MČ Praha 19 nebo voleným zástupcem samosprávy.
Upozorňujeme, že zodpovězeny budou pouze jasně formulované a konkrétní dotazy vztahující se k jednotlivým tématům - toto není diskusní server.

Pokud je Váš dotaz obsáhlejší, komplikovanější nebo zahrnuje širší problematiku, doporučujeme Vám obrátit se na konkrétní zaměstnance úřadu.

Abychom mohli řádně vyřídit Váš podnět, zanechávejte na sebe prosím zpětnou vazbu.


                               

 Čas a datum :        6. říjen - 2012- 21:51
 Jméno :               Igor
Dobrý den, chci se zeptat, zda se MČ může nějak podílet na obnově a rekonstrukci sokolovny? V její budově je 2. velkokapacitní sportovní hala v naší MČ a jistě by byla škody, kdyby se kvůli jejímu stávajícímu stavu děti nehlásily do kroužků Sokola. Myslí si, že 2 tělocvičny (na ZŠ a v Sokolovně) jsou výbornou základnou a předpokladem pro zdravý růst našich dětí a aleternativou pro ne zrovna příjemné využívání volného času, které si nikdo nepřejeme. Jinak jsem velkým příznivcem Sokola a jeho nadšených trenérů!!

Děkuji a zdravím
IK


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        5. říjen - 2012- 18:07
 Jméno :               Tomáš Vítek
Dobrý den,rád bych se přidal ke spoluobčanům,kteří nejsou spokojeni s firmou na úpravu zeleně.
Zelené plochy po posekání,vypadají mnohem hůř,než kdyby byly zarostlé.Posekaná tráva buď tleje na hromadách,nebo je sekačkou rozježděná po zámkové dlažbě.
Rád bych se zeptal,zda někdo z úřadu má na starost kontrolu těchto prací a zda je s tím spokojen.
Děkuji Tomáš Vítek


KOMENTÁŘ


[ zaslal IK, 10/06/12 22:18 ]

No já jsem naprosto rozladěn. Včera jsem běhal se šuplérou a měřil délku trávy. Měla neuvěřitelných 5 mm. Přitom z kodexu slušnosti jsou 4 mm. Takovou firmu bych okamžitě vyhodil!!! Na stranické sch§zi jsme si odhlasovali jako minimum 3,9 mm. Já jsem zůstal jako Kůl v plotě s požadavkem na 3,8 mm.... S takovýmto přístumem přestavbu nezvládneme!!!! Soudruzi, zamsleme se!!!

A teď vážně - Fa. Imramovský se celkem snaží. Nikdy se nebude líbit všem, ale pokud Kbely nebudou vypadaj ko zavážka, já bud spokojen. Samozřejmě js o nadsázku. Ale upřímně - každý víkend vidím, jak tu ve Kbelích někdo pobíhá. Pokud někomu přijde nepřiměřená délka trávy zrovna ten den, ej to tím že bylo posekáno, ulizeno, zameteno. Nikdo není dokonalý, ani Fa. Imramovský, ani Fa. Prinsit. Ale Kbely podle mě za poslední roky zaznamenaly posun vpřed jako málo která č v Praze. Díky za to.

IK

odpověď


[ zaslal Hana Jünglingová, 10/09/12 11:31 ]

Dobrý den, i my jsme ze začátku patřili mezi ty, kteří nebyli úplně spokojeni s úpravou zeleně. Ale musím svůj názor poopravit, naše lokalita Nouzovského náměstí a přilehlého okolí byla upravována - sekána, zastříhané keře, vše zameteno, uklizeno) jen za léto několikrát (což v minulých letech bylo max. 1x za půl roku a ještě po urgencích). Tímto bych chtěla poděkovat.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        28. září - 2012- 12:35
 Jméno :               Kateřina Bundilová
Dobrý den, ráda bych se zeptala a velmi požádala i za jiné maminky, jestli by bylo možné, aby se u vchodu na malé dětské oplocené hřitě v parku dala cedule ZÁKAZU vstupu psů. Mám malé lezoucí dítě a nedávno jsem se dostala do ostrého sporu s jedním tatínkem, který tam byl se svou 10letou dcerou a ani na požádání, aby psa nechal před vchodem nebo odešel na velké hřiště, kde pes může pobíhat, toto nerespektoval, ale vodil si ho na velmi dlouhém vysunovacím vodítku po celém parku. Na výzvu jiné maminky reagoval slovy, jestli má problém, ať jdeme pryč, Převážná většina toto asi zřejmě nepsané pravidlo, že nechává psy před plotem dodržuje, ale na ceduli jsem ho bohužel nenašla. Proto velmi prosím, a myslím si že mohu mluvit za většinu maminek, aby byl vstup psům na malé hřiště v parku zakázán. Mnoho dětí je alergiků a toto jejich zdraví rozhodně neprospívá. Velmi děkuji a prosím o případné přeposlání kompetentní osobě na úřadu. Prosím i vyjádření k této žádosti. Děkuji předem. Kateřina Bundilová


KOMENTÁŘ


[ zaslal Josef Vyskočil, 09/29/12 01:10 ]

Mnoho dětí je alergiků především z toho důvodu, že mají přehnaně úzkostné rodiče, kteří je omezují v jakémkoliv kontaktu se zvířetem ...

odpověď


[ zaslal Pepa, 09/29/12 07:01 ]

Plně souhlasím s paní Bundilovou. Mám také malé dítě a na tohle dětské hřiště pravidelně chodíme. Ale často si přiadám, že dneska děti musí být v oploceném prostoru a naopak pejsci se můžou pohybovat, kde se jim chce (nebo spíš majitelům). Mám rád psy ale tohle už je moc, aby pes měl přednost před dětma. Tak že pane bezpečnostní řediteli, co pak, jak se zachováte a co doporučíte MěP. Budeme čekat než nějaký pes pokouše dítě. Jedná se hlavně o to, že psy po Kbelích vesele pobíhají, bez náhubku a když něco řeknete tak Vám ještě majitel vynadá. Navrhuji umístit alespoň před vchodem na dětské hřiště nápis, zákaz vstupu se psy. Děkuji a hezký den.

odpověď


[ zaslal Barbora Andělová, 10/01/12 08:18 ]

Dobrý den,
v návštěvních řádech dětských hřišť je psaný zákaz volného pobíhání psů. Ale je jistě nevhodné, aby se zvíře pohybovalo v prostoru oploceného hřiště pro malé děti. Proto bude cedule Zákazu vstupu psů nainstalována na oplocené hřiště v Centrálním parku a dále také na hřištích v Sojovické ulici, Pod Nouzovem a v ulici Rožďalovické.
Děkujeme za upozornění a v případě dalších připomínek nebo dotazů mě prosím kontaktujte na e-mailu: barbora.andelova@kbely.mepnet.cz

S pozdravem

Barbora Andělová, referent OŽPD

odpověď


[ zaslal Pepa, 10/01/12 18:58 ]

Děkuji za velmi rychlé jednání a nejvhodnější řešení, přeji hezký týden.

odpověď


[ zaslal Kateřina Bundilová, 10/01/12 20:48 ]

Dobrý den, paní Andělová, děkuji za rychlé vyřešení této záležitosti. Hezký den. K.B.

odpověď


[ zaslal Romča Ulrichová, 10/09/12 11:39 ]

Dobrý den, jsem dlouholetou mažoretkou, s čímž souvisí má vysoká návštěvnost různých parků, kde vystupujeme... Vysloveně mě nadchnul park na Praze 3, Parukářka. Byla tam akce pro veřejnost (kde jsme vystupovali), obrovské množství lidí včetně malých dětí, ale co mě velmi překvapilo, obrovské množství psů, malých i velkých, všichni psi byli navolno, tzn. bez vodítka, ani jednoho psa jsem neviděla s košíkem... a vůbec nikomu to nevadilo. Velcí psi chodili zdravit ty malé, chvilku se pohonili a a po chvíli si šli po svém. Při takové praxi je samozřejmé, že výsledky si páníčkové automaticky uklízeli. Bylo vidět, že psi i děti jsou zvyklí se chovat tak, že tam prostě je i ta druhá skupina. Je automatické, že majitelé si chování psů hlídají, zrovna tak rodiče malých dětí. Myslím si, že ve Kbelích chybí notná dávka tolerance k jiným skupinám, tzn. rodiče dětí versus majitelé psů. Sami máme velkého psa a ač ho máme většinou navolno, nikdy bychom si nedovolili ho spustit z očí a nehlídat jeho chování. Není totiž pravda, aby pes někoho napadnul, aniž by to nešlo poznat z jeho chování, že se chystá něco udělat. Všechno je to o VELKÉ zodpovědnosti a ještě větší TOLERANCI ke druhým. Rozhodně není správnou cestou obě skupiny od sebe oddělovat ploty.

odpověď


[ zaslal Eva, 10/10/12 09:51 ]

Paní Ulrichová, je ovšem rozdíl mezi pobíháním psa v parku anebo vypuštěním psa přímo na dětské hřiště pro nejmenší.

odpověď


[ zaslal Kateřina Bundilová, 10/11/12 19:16 ]

Dobrý den, paní Ulrichová, nebudu se pouštět do filosofických úvah co je tolerance a co je vzájemný respekt. Vaše nařčení, že ve Kbelích chybí lidem tolerance je velmi nefér!!! Věřte, že i já jsem velmi tolerantní občanka Kbel a respektuji, že park je pro všechny, včetně psů. Pokud nějakého se synem potkáme rádi ho pohladíme. Ve své zprávě píšete, že jste byla nadšena otevřeným parkem nikoliv hřištěm. Park ve Kbelích je také volně přístupný pro všechny, je tu mnoho aktivit a akcí a nikde není žádná zábrana ke vstupu, jen malá část je ohrazena pro hraní těch nejmenších, co ještě nechodí. To snad není tak netolerantní. K.B.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        26. září - 2012- 18:17
 Jméno :               Jimiman
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat z jakého důvodu je nyní rozkopaná část Toužimské ulice ?? Díky Jimiman


KOMENTÁŘ


[ zaslal ing. Lubomír Tejrovský, 09/27/12 07:57 ]

Dobrý den, jedná se o pokládku optického kabelu,který bude propojovat Satalice a Letňany, kdy tato pokládka byla MČ v minulosti schválena. Po této pokládce a zaměření bude následovat smlouva o zřízení věcného břemene.

S pozdravem
Ing. Lubomír Tejrovský

Vedoucí Odboru majetku, investic, bytového a nebytového hospodářství

odpověď


[ zaslal Miro, 09/27/12 10:14 ]

Dobry den, znamena to do buducna moznost vysokorychlostneho internetu?

odpověď


[ zaslal Pavel, 09/27/12 12:37 ]

Ano, v případě napojení v rozkopané Toužimské bude vysokorychlostní internet ze Satalic dostupný.

odpověď


[ zaslal Zbysek Konupek, 10/09/12 14:08 ]

a kdy bude mozne toto pripojeni vyuzivat?

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        26. září - 2012- 16:21
 Jméno :               Josef Túro
Dobrý den, prosil bych o pomoc nevím si rady ,při každým emailu který dostanu tak se mi objeví jméno mého ( nicku ) a hned pod jménem je email a takhle dostanu ( plácnu ) 5 emailu a plus 5 nicku po kterým se přihlašuji. Nevím jak to odstranit, děkuju moc


KOMENTÁŘ


[ zaslal Kuřitka, 10/01/12 09:36 ]

Dobrý den pane Túro
Ne že bychom Vám nechtěli poradit, ale pravděpodobně jste si spletl tuto návštěvní knihu s PC poradnou. Zkuste to jinde, těch poraden ohledně počítačů najdete na internetu spoustu, ostatně máte v tom jistě praxe dosti jak jsem si našel na Google http://goo.gl/eNanK
Děkuji za pochopení.
Kuřitka

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        25. září - 2012- 21:33
 Jméno :               Ivana
Dobrý den,
bylo by možné prodloužit provozní dobu ve školkách min. do 17.30, tedy alespoŇ v jedné ze tříd? Např. na Proseku se to již realizovalo. Pro rodiče pracující mimo Kbely, např. v centru Prahy, je 17.00 vyloženě šibeniční termín, někteří zaměstnavatelé nejsou zrovna naklonění "útěkům" z práce, protože normální pracovní doba bývá i do 17.00.

Děkuji za zvážení
Iva


KOMENTÁŘ


[ zaslal Ivan, 09/26/12 08:00 ]

Tak moje zkušenost je, že už po čtvrté hodině většina dětí ve školce není. Jistě existuje možnost, že pár dětí by bylo i po páté hodině, ale určitě by jich moc nebylo. Existují i školky, kde zavírají ve čtyři, což už šibeniční je, ale v pět mi to přijde naprosto ok.

odpověď


[ zaslal Hanka, 09/26/12 10:01 ]

Souhlasím s Ivanou. Také máme stejný problém, proto bychom uvítali prodloužení provozní doby ve školce, třeba jen o půl hodiny. Hana

odpověď


[ zaslal Pavel Dubský, 09/26/12 10:20 ]

A ve které školce? Kbely mají 2 a nejsem si jist, že vůbec zájem je u obou. A případně by to si mělo řešit SRPŠ, kde jsou zástupci rodičů a nikoliv anonymní diskuze na internetu.

odpověď


[ zaslal Martina, 09/26/12 12:30 ]

Také mám zkušenost, že když jdu vyzvedávat do školky kolem půl páté je tam už jen hrstka dětí. Nemyslím si že prodlužovat provozní dobu kvůli 5 - 10 dětem je dobrý nápad.

odpověď


[ zaslal K. Kyralová, 09/26/12 15:28 ]

Dobrý den,

MŠ má provoz od 6:30 do 17:00, tj. 10,5 hodiny, což by mělo dostatečně pokrýt pracovní dobu zaměstnaných rodičů. Školka zajišťuje předškolní vzdělávání dětí, ale nesupluje rodinu. Nebylo by správné, aby dítě trávilo tolik hodin v MŠ. Navíc strava v MŠ je zajištěna 3x denně, což by při delším provozu některým dětem nestačilo. Také vzhledem k pracovním uvazkům všech zaměstnanců by prodloužení provozu bylo problematické. Delší provoz by navíc znamenal navýšení provozních nákladů. Máme zkušenost, že do 17 hodin tu zůstává jen minimum dětí. Z těchto důvodů neuvažujeme o prodloužení provozu v MŠ.

Děkuji za pochopení
K. Kyralová (ředitelka MŠ)

odpověď


[ zaslal Jana, 09/26/12 16:20 ]

Dobrý den, paní ředitelko, myslím, že by bylo lepší posunout provoz MŠ od 7 - 17.30 hod. Kolik dětí vodí rodiče do školky už v 6.30 hod.? Jana

odpověď


[ zaslal Pepa, 09/26/12 20:59 ]

Paní ředitelko,
napsala jste to velmi dobře, školka nesupluje rodinu. Kdy si konečně všichni uvědomíme, že žijeme pro naše děti. Tím, že nás naše děti vidí pouze 2 hodiny denně, tak nevím ale něco není v pořádku. Řešení je více zapojit naše babičky a dědečky, tak jak to bylo vždy.

odpověď


[ zaslal Eva, 09/27/12 08:55 ]

Pane Pepo, někdo nemůže zapojit babičky a dědečky, protože je prostě nemá. Jsme s manželem na vše sami a hypotéku za nás taky nikdo platit nebude, takže pracovat musíme. Nebo se můžeme nastěhovat k vám a vy nás budete živit? V tom případě budu nejšťastnější, že můžu s dětmi trávit klidně celý den. Děti a rodina je pro mne vždy na prvním místě, ale abych mohla dát rodině to co potřebuje, nejdřív na to musím vydělat a pokud budu z práce odcházet každý den dřív, tak za chvíli nebude kde na to vydělávat.

odpověď


[ zaslal Jana, 09/27/12 09:28 ]

Evo, ale oni ani učitelky ve školce nejsou roboti a mají rodiny, platí hypotéku atd atd. Máme pravděpodobně podobný problém jako Vy,také dojíždíme z centra, ale každý si to prostě musí zařídit. Vsaďte se, že kdyby byla školka otevřena do půl šesté, přijde po Vás další, kdo jí bude chtít mít otevřenou od šesti do šesti. Zkuste soukromou školku, některá má otevřeno přes noc i o víkendech nebo paní na vyzvedávání a pohlídání a máte po problému.

odpověď


[ zaslal Petra, 09/27/12 15:42 ]

Dobrý den,
přidám se do diskuse. S manželem jsme vyřešili stejný problém následovně. Já chodím do práce brzy ráno, on vypravuje děti. Já zvládnu vyzvednout děti ze školky/školy odpoledne a manžel mezitím zůstává ještě v práci. Proč to nezkusíte domluvit se svými zaměstnavateli obdobně? Výmluvy na hypotéky mi přijdou vyhrocené. Provoz školky přes 10 hodin denně je dostatečný.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        25. září - 2012- 18:11
 Jméno :               Z.
Hledám pronájem pokoje (podmínka vlastní soc. zařízení), nebo mini byteček. S poplatky do 5tis. Ideálně nevybavený. Jen Kbely.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        24. září - 2012- 08:47
 Jméno :               Lubomír Tejrovský
MČ Praha 19 oznamuje svým odběratelům, že dnešního dne 24.9.2012 bude postupně zahájena topná sezona. Prosíme uživatele o několikeré odvzdušnění topných těles především ve večerních hodinách Celá soustava bude funkční do 25.9.2012.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        22. září - 2012- 16:03
 Jméno :               Martin
Přenechám družstevní garáž č. I. v ulici Lužanská, Praha 9 - Kbely. Plocha gáráže je 20,5 m2 a má bezpečnostní mříž. Cena odstupného dohodou. Tel: 602 622 784


KOMENTÁŘ


[ zaslal Jakub Salivar, 10/23/12 21:15 ]

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je v garáži zaveden el. proud a zda bychom se nemohli dohodnout na pronájmu. Děkuji, Salivar

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        20. září - 2012- 14:50
 Jméno :               Karel
Dobrý den,
pane Tejrovský zámky byly oba funkční a oba vchody měly vždy jeden zámek,to není žádná novinka.
Je mi opravdu líto vynaložené práce a hlavně vyhozených peněz,které jsou tolik v potřebné v bytech.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        20. září - 2012- 11:57
 Jméno :               Vladimír Bílek
V této ulici bude v době konáná akce Kbelské posvícení umístěna dopravní značka zákaz zastavení a je informována městská policie.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Monika, 09/20/12 13:16 ]

Moc děkujeme!

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        20. září - 2012- 09:49
 Jméno :               Monika
Dobrý den,

chtěla bych požádat odpovědného zástupce radnice o zajištění zákazu parkování pod ulicí Martinická v době konání posvícení. Během pořádaných akcí v parku se tato ulice stává parkovištěm a nikdo nerespektuje vjezdy do garáží. Děkuji.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        18. září - 2012- 21:08
 Jméno :               Karel
Proč se prosím v Katusické měnily funkční zámky u vchodových dveří?Klíče byly vhozeny nájemníkům do schránky a po dvou dnech po upozornění,jsme neměli šanci se domů dostat .Jak se dostanou domů nájemníci kteří jsou na dovolené?


KOMENTÁŘ


[ zaslal ing. Lubomír Tejrovský, 09/19/12 07:51 ]

Dobrý den,
u vašeho domu nám byl nahlášen rozbitý zámek u zadního vchodu. Z tohoto důvodu po upozornění byly oba zámky vyměněny, a to jak u předního vchodu tak i u zadního vchodu, aby nájemci obecních bytů nemuseli mít ke každému vchodu jiný klíč.
S pozdravem ing. L. Tejrovský, vedoucí OMIBNH

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        17. září - 2012- 22:13
 Jméno :               radim kopecký
Dobry den,
zajimalo by mne, zda MČ uvazuje o vycisteni zamkove dlazby od olejovych skvrn v ulici Detenicka, zejmena naproti domu 879. Tato komunikace neni zrovna ukazkovou casti Kbel...
Dekuji
R.K.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        14. září - 2012- 10:33
 Jméno :               Martina
Dobrý den, možná se obracím špatně na naší radnici, ale když se jede ze Kbel po Mladoboleslavské, tak na konci pred odbočkou na M Letňany na levé straně je plácek, na kterém se v letě prodávali jahody a tam pod stromem je skládka jako hrom už. Nevim, zda toto území nepatří už pod Vysočany. Toto místo hyzdí příjezd i odjezd ze Kbel. Dekuji


KOMENTÁŘ


[ zaslal Blanka Pokorná, 09/17/12 08:40 ]

Dobrý den, děkujeme za podnět. Toto území opravdu nepatří nám, ale náleží pod MČ Praha 9. Předáme k řešení na patřičný odbor. Hezký den. B. Pokorná OŽPD ÚMČ Praha 19

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        12. září - 2012- 17:52
 Jméno :               Jan
Nemáte parkovací místo ve Kbelích? Prodám zděnou garáž v ulici Železnobrodská. Odstěhoval jsem se a garáž je nevyužitá. Cenu si se zájemcem stanovím dohodou.
mobil 720 475 174


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        12. září - 2012- 08:18
 Jméno :               michaela odvarkova
Dobrý den, tímto jsem chtěla poděkovat městskému úřadu za rychlé vyřízení policisty na Toužimské ulici. Myslím, že plno rodičů bude děti posílat do školy s větším klidem. Ještě jednou moc děkuji Odvárková


KOMENTÁŘ


[ zaslal Martin Hrubčík, 09/12/12 14:48 ]

Vážená paní Odvárková,
Vaše poděkování vyřídím panu Řediteli MP Praha 9 Mgr. Oličovi a panu veliteli kbelské služebny MP hl. m. Prahy p. Adámkovi.

Dnes ráno jsem byl vyrozuměn, že z podnětu MČ Praha 19 bude toto opatření takto provizorně platné do nejbližšího zasedání Bezpečnostní komise MČ Praha 19, kdy následně bude v rámci této komise zařazeno do celkového systémového rámce činnosti MP ve zdejším správním obvodu.

Abych se vyjádřil zcela jasně, tak ze slov pana velitele plyne, že bude-li ve službě druhý policista, tak bude na předmětném přechodu.

Děkuji za velmi kvalitní postřeh a přeji krásný zbytek dne.

Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel
ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely, 197 04
Tel: 284 08 08 31
email: martin.hrubcik@kbely.mepnet.cz

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        12. září - 2012- 06:46
 Jméno :               Ondřej Ondřej
Dobrý den obracím se na odbor dopravy ohledně situace parkování v ul Pod Nouzovem a dalších. Já samozřejmě nesouhlasím s panem Igorem, který měl to štěstí a má své parkovací místo je tu totiž další stovka řidičů, kteří nemají kde parkovat a co mají dělat? Je jejich chyba, že se sem přestěhovali? To, že MP každý druhý den vyrazí a umisťuje výzvy za stěrače je také pěkná blbost a hlavně drahá blbost! Podle mě by bylo jednoduší omezit obytnou zónu na 8:00-20:00 a bylo by po problémech. Jasně, že teď začnou vypisovat ,maminy", ale děti po osmé večer už stejně nejsou venku a hlavně by jste milý kbeláci měli být k sobě ohleduplní. Ten kdo tu tuto výstavbu povolil měl řešit i parkovací místa což by mělo být zcela logické a nebyli by tu takové problémy.


KOMENTÁŘ


[ zaslal tomik, 09/12/12 07:28 ]

Ondro, a co takhle si koupit parkovací stání pod domem? a máš po problému......

odpověď


[ zaslal Petr, 09/12/12 08:17 ]

Pokud je komunikace konstruovana jako shared space(zjednodusene bez chodniku) a pozemky okolo nejsou mesta je vas napad nerealizovatelny. Existují na to normy a TP a nelze podle hodin prestavovat komunikaci z normalni na obytnou zonu. Jinak i pouha znalost toho co vas ucili v autoskole by vam stacila k zhodnoceni ze i kdyby to nebyla obytna zona, dostaval byste pokuty za parkovani dale, protoze "Při stání musí zůstat volný alespoň jeden jízdní pruh široký nejméně 3 m pro každý směr jízdy" coz zjevne v ulici Pod Nouzovem neni naplneno...

odpověď


[ zaslal Dan, 09/12/12 08:52 ]

Tomik:V obytné zóně je zákaz parkování, tudíž tam parkovací místo koupit nelze. ( Naštěstí fakt koupit nelze, ale stejně tam plno šílenců parkuje a to například dokonce u vjezdu do garáží. Až to bude klouzat, třeba je tam někdo sejme, se pak budou děsně divit)
Ondro: parkovací místa se řešili a slušný lidi si je koupili. Návštěvy řešíme podobně jako Vy, zaparkujeme tam, kde se smí, třeba o kousek dál. Ale to je úplně stejné jako v jiných MČ, tak tu aroganci některých řidičů nechápu. Už by to KONEČNĚ chtělo hodně tučný pokuty nebo odtah nebo botičky nebo nevím :-)

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 09/12/12 14:26 ]

Nouzove,Nouzove,ale i nouzove nouzove,už jsem si myslel ( a i ostatní ,všichni ti zlí),že jste již vymřeli,ale ne ,opět parkování,prudění,stížnosti a křik.Děkuju za ozvání se,vidím,že žijete a asi dobře,když máte čas a náladu na voloviny.

PS. Dnes prší,za to taky někdo může ne? Jistě je to taky nepříjemné.Asi někdo špatně zaparkoval a ono nám prší.

odpověď


[ zaslal Eva, 09/12/12 16:23 ]

tomáši marný, myslela jsem, že tu pauzu v blbých řečech jste využil ke studiu pravidel diakritiky, ale evidentně jste nevzdělávatelný.

odpověď


[ zaslal jenik, 09/12/12 18:58 ]

Dan-Petr : Ondra psal parkovací místo pod domem a ne na ulici.
tomáš marný : Nepleťte si lokality ve Kbelích !!!!

odpověď


[ zaslal Petr, 09/12/12 19:08 ]

Jeniku, ja odpovidal na puvodni otazku proc nelze obytnou zonu v urcite hodiny menit na normalni komunikaci, a to myslim velmi vecne a k tematu. Pokud si znovu prectete prvni prispevek tak tam o miste pod domem nic neni.
Jinak souhlasim s tim, ze MP je v teto MC velmi laxni a rozhodne nevyuziva sve moci k uvedeni veci do pokojneho stavu. Staci se podivat na mapu odtahu po Praze, ktera byla zverejnena cca pred tydnem, z teto MC nebylo odtazeno ani jedno vozidlo. To je sice velmi prijemna zprava pro vsechny ty pachatele prestupku, pro slusne obcany uz mene...

odpověď


[ zaslal jenik, 09/12/12 19:08 ]

Dan-Petr : Ondra psal parkovací místo pod domem a ne na ulici.
tomáš marný : Nepleťte si lokality ve Kbelích !!!!

odpověď


[ zaslal Dan, 09/12/12 19:41 ]

Petře, naprostý souhlas.
Ten čas 20:00-8:00...asi blbost, jednak děti chodí do školy a školky cca od 6:30 a časy by stejně nikdo nedodržoval, však je to vidět ted-nějaký zákaz parkování tady nikoho netankuje. Teda slušný lidi dodržují, hulváti se nacpou jako vždy všude.
Tomáš Marný: na voloviny máte čas akorát tak Vy, těším se na nějaký Váš konečně zajímavý příspěvek. Jednou jsme všichni KBELÁCI a pokud nemáte nic k příspěvkům...je to marný :d))))

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 09/12/12 22:15 ]

Milá Evo,nejsem nevzdělaný,ale jsem cizinec,proto mám možná nedostatky ve vaší diaktrice.Omlouvám se,ale není to důvod mne zesměšnovat.Já se vám taky nesměju a třeba jste taky jiná,než ostatní.
Milí Jeníku,lokality si nepletu,já jsem to Nouzov a nouzov napsal úmyslně.Nebylo pochopeno,škoda.
Milí Dane,sám píšete,že nějaký zákaz nikoho netankuje,tak ani váš příspěvek není moc zajímavý, v podstatě se opakujete,ano ,je to marný.Zase křik z pod Nouzova (ale z ulice Pod Nouzovem,tadu pozor,Eva bdí nad mím pravopisem !).Křičí tady někdo jiný,někdo,kdo bydlí jinde? Ne.Jen Nouzov (nouzov).Je to marný.Škoda.

odpověď


[ zaslal Petr, 09/13/12 07:32 ]

Pane Marný, je logické že si stěžují ti, co mají problém. Kbely procházím často a skutečně ulic, kde by na 200m scházelo 20-40 parkovacích míst věru moc není, mimo diskutované oblasti asi už jen u Billy, ale i tam je většinou už za rohem "volno". Je to prostě dáno hustotou osídlení, která je tak velká jen na dvou místech Kbel a poddimenzováním počtu stání pro dopravu v klidu. Třeba pokud sledujete územní řízení na novou bytovou výstavbu cca 450 jednotek ve Kbelích, tak je tam již od začátku MČ připomínkován počet parkovacích míst jako nedostatečný po minulých zkušenostech. Ale to zpětně této lokalitě už nepomůže a nikdo to nechce řešit, včetně MP k tomu způsobilé.

odpověď


[ zaslal Alice, 09/13/12 08:46 ]

Tomas Marny: Hodne se nudite? Zkuste nejakou brigadicku. Nebo si vsimnete, ze i kolem Billy i ostatních ulic-napr.kvuli udrzbe ulic, plevelu, sekani, vuli skolce, prechodum, atd. se taktez podle vasich slov rve. Podle mne se Pod Nouzovem a kolem Herlikovicke slusne pozada a nikdo nerve. Prestante si brat do ust na co nemate. Pro vasi informaci: bydlim ve Svijanske a nejsem novousedlik ani pristehovalec a pisu Vam bez diakritiky, abyste mi dobre porozumel kdyz jste tu ten cizinec. Mejte hezky den a nez sem zase napisete nejakou hovadinu, snad si radsi napocitejte do deseti nebo si dejte panaka. Tak na Vase!

odpověď


[ zaslal jeník, 09/13/12 19:10 ]

Tomas marny,nikdo z Nouzova tady nekřičí a nikdy nekřičel.tady se řeší parkování úplně jinde.Vy asi nechápete škoda.

odpověď


[ zaslal tomik, 09/14/12 07:20 ]

Danovi : mám dojem, že neumíš číst : - ))....mluvím o parkovacích stáních, která jsou v G A R Á Ž Í CH pod každým domem. Jenže- bydlící v Nouzově, teda jenom ti, co tady si stěžujou, ti prostě nechtějí si tu garáž koupit, a pruděj a pruděj, a stěžujou si, místo toho, aby prostě šáhli do kapsy a měli po problému. Ono je lepší si stěžovat a prudit, co?

odpověď


[ zaslal Dan, 09/14/12 08:12 ]

Tomik: tak sorry. Mimochodem, garáž.stání pod domem mám koupené, mám JEN JEDNO auto a ne tři jak to zde bývá zvykem

odpověď


[ zaslal Dopravak, 09/14/12 15:50 ]

Chci se jen zeptat kdyz uz je zase toto tema a to na: Proc nikde jinde ve Kbelich se obytne zony neresej viz Bakovska a taky proc se straznikum nenakoupej "boticky" a uz by skoncily debaty typu osoba blizka, bylo by to reseni hlavne kdyz by nespravne parkujici musel cekat nez prijedou straznici a odemknou mu"boticku" takhle je zvyklej pokutu vyhodit... A najednou by nikdo mimo parkovaci mista nestal...

odpověď


[ zaslal Jitka, 09/14/12 19:25 ]

Dopraváku dopraváku, pročpak se asi v Bakovské parkování neřeší, hádejte, můžete 3x :-D

odpověď


[ zaslal Petr, 09/16/12 09:00 ]

Bakovská se neřeší pravděpodobně z několik důvodů (v obytné zóně) je celých OSM rodinných domů,takže při tomto počtua délce a velikosti komunikace je dohoda mezi sousedy možná(když navíc má každý dostatek parkovacího místa pro sebe i návštěvy na vlastním pozemku). A za druhé tam bydlí jeden nejmenovaný starosta.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        11. září - 2012- 14:49
 Jméno :               Vladimír Bílek
Na základě požadavků občanů,aby strážníci městské policie asistovali také na přechodu pro chodce v ulici Toužimská proběhlo jednání s velitelem okrsku Kbely p.Adámkem.Pan Adámek přislíbil,že zajistí strážníka MP i na tomto přechodu.Pouze v době,
kdyby nebyl personálně plně zajištěn výkon služby bude obsazen pouze přechod Semilská.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        10. září - 2012- 22:02
 Jméno :               Igor
Dobrý den,

vracím se k jednomu evergreenu: chtěl bych se zeptat pana Hrubčíka, do jehož kompetencí spadá činnost MP P19, jakým způsobem jsou trestání řidiči porušující zákaz parkování v areálu Pod Nouzovem, tj. v ulicích Herlíkovická a Pod Nouzovem.
Jsou jim dávány neustále smajlíci, resp. mračíci, anebo jde o skutečné pokutování? Jaká je procentuelní úspěšnost výběru případných pokut (tj. zda to má smysl, anebo je to jen symbolické upozornění)? A jak je zacházeno s notorickými přestupkáři ("3x a dost", "100x a dost" a nebo pokaždé jen domluva?
Já zatím pro každou návštěvu uvolňuji svoje místo a přeparkovávám do jiných ulic, ale nevím, zda to není zbytečné, když vidím ostatní.

Předem děkuji a zdravím
IK


KOMENTÁŘ


[ zaslal Ivan, 09/11/12 11:48 ]

Dobrý den. Myslel jsem, že MP řídí ředitel a ten je podřízen jen primátorovi. Okres MP Kbely patří pod MP Praha 9, ta má opět svého ředitele, který je podřízeným ředitele MP. Bezpečnostní ředitel podle mne s MP ani PČR nemá dle legislativy vůbec nic společného a těžko tak může za nějaké její kroky být odpovědný, když nemá pravomoce cokoliv ovlivnit. Bezpečnostní ředitel je termín, který se používá především v souvislosti se zákonem o ochraně utajovaných informací a tím pádem jde spíše o nakládání s informacemi a rozhodně nikoliv o policejní funkci.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        7. září - 2012- 13:18
 Jméno :               Pepa
Souhlasím, že přítomnost MěP na vybraných přechodech pro chodce, když jdou děti do a ze školy je více než žádoucí. Myslím ale, že někteří policisté více času tráví v Lidovém domě než na přechodu pro chodce :-)


KOMENTÁŘ


[ zaslal Pavel, 09/07/12 13:44 ]

Já vidím problém i v tom, že Kbely nemají klasické okrskáře. V řadě i velkých čtvrtí je prostě strážník odpovědný jen za relativně malou oblast, pohybuje se tam, je ho tam vidět a lidé ho znají. A to mluvím o Praze. U nás je mám dojem 8 městských policistů, což je dle mého na Kbely více než dost (Vinoř 1, Čakovice 5, Letňany 8, Satalice 2). Ale někde chodit, kromě akcí Úřadu moc vidět nejsou, něco řešit už vůbec ne. Dle mého by velmi prospělo prostě Kbely rozdělit na 8 částí a každou z nich jednomu strážníkovi přidělit. Na každého by pak vyšla oblast stěží několika ulic, snad by je bylo více vidět.

odpověď


[ zaslal Andrea, 09/10/12 12:24 ]

Pavle doufám, že Váš komentář mohu považovat za nadsázku a nepovedený vtip. Ať jsou měští policisté jací jsou, musíte si uvědomit, že jsou to pouze lidé, kteří nemohou svou ,,osminu“ Kbel hlídat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. A těch kbelských se musím zastat, vždy když jdu na procházku se psem do jakékoli části Kbel, v jakoukoli denní či noční hodinu, vždy alespoň jednoho z nich potkám. S tím jak vykonávají svojí práci mám také dobrou zkušenost. A že se dojdou občerstvit nealko nápojem do hospůdky na tom nevidím nic špatného, přece mají nárok na pauzu. Nevysedávají tam a když tak ve svém volnu a do toho Vám Pepo, podle mě, vůbec nic není.

odpověď


[ zaslal Karel IV, 09/10/12 13:32 ]

No spis i mne zarazi, ze Vinor Satalice Cakovice maji stejne mestaku jako Kbely, kdyz vicemene kazda z tech ctvrti je rozhlohou totozna s tou nasi a navic jak nam bylo vysvetleno nedavno v casopise Kbelak, trestna cinnost se na uzemi Kbel prakticky vubec nepacha...

odpověď


[ zaslal Martin Hrubčík, 09/10/12 17:37 ]

Vážený Pavle,
děkuji za Váš názor.
Problematika obsazenosti místní služebny MP hl. m. Prahy a metodiky jejího využití, bude taktéž tématem nejbližšího zasedání Bezpečnostní komise MČ Praha 19, o které jsem již v předchozích příspěvcích hovořil.
Názor občanů je pro činnost místní samosprávy velmi důležitý a právě například v rámci zdejší bezpečnostní komise jsou občané, kteří projeví zájem a mají k jednotlivému tématu co říci, zváni, aby přímo při zasedání řekli své návrhy, náměty a poznatky. Nedávno se jí v otázce zabezpečení majetku účastnili třeba předsedové dvou kbelských sdružení vlastníků bytových jednotek.
Z tohoto důvodu bych si Vás Pavle dovolil požádat o zaslání nejlépe e-mailového kontaktu na Vaši osobu, abych Vás mohl právě na nejbližší jednání bezpečnostní komise pozvat, aby bylo možno v rámci komise Vaši myšlenku porovnat s realitou a případně plně rozvinout v praxi.


Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel

ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely, 197 04
Tel: 284 08 08 31

email: martin.hrubcik@kbely.mepnet.cz

odpověď


[ zaslal Martin Hrubčík, 09/10/12 17:41 ]

Vážený Pepo,
taktéž souhlasím, že MP hl. m. Prahy je svojí preventivní činností na přechodech žádoucí a důležitá, avšak nerozumím Vaší připomínce ohledně policistů v Lidovém domě.
Máte-li nějaké objektivní poznatky v této věci, tak si Vás dovolím požádat o sdělení těchto do mého níže uvedeného pracovního e-mailu, aby v dané věci bylo možno učinit případné další kroky.
Děkuji

Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel
ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely, 197 04
Tel: 284 08 08 31
email: martin.hrubcik@kbely.mepnet.cz

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        6. září - 2012- 09:02
 Jméno :               Bílek Vladimír
Pro paní Danu a další tazatele na změny MHD
Proti původnímu návrhu na základě jednání proběhla korekce linky 185ve prospěch obyvatel Kbel.
Co se týče dalších spojení,probíhají jednání ohledně zřízení midilinky jako přímého spojení do Čakovic a na vlakovou linku S3.
Sledujeme využití dalších linek a podle toho budeme dále s organizací ROPID jednat.ROPID by měl na podzim 2012 provést plošný průzkum,aby se zjistilo,jak se nový system linek osvědčil.Nový system je v provozu teprve několik dnů,je nutné počkat určitou dobu,než si lidé najdou svoje spoje.V těchto dnech ještě ROPID na žádné stížnosti reflektovat nebude.
Možnost ukončení linky 201 v zastávce Kbely jsme zvažovali,ale autobus by se musel někde otočit a musel by mít alespoň jeden odstav,což žádná zastávka mimo zast.Bakovská nesplňuje.
Je nutné si uvědomit,že hl.město Praha přistoupila na tuto rozsáhlou reorganizaci MHD z důvodu úspor finančních prostředků.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Mirek, 09/06/12 17:47 ]

Ne ne pane Bílek, tato varianta, která je dnes na lince 185 aplikována je pouze původní návrh. S ROPIDEM nikdo nehne....a to mi věřtě, vím kdo tam pracuje ale z důvodu toho, že mám "návštěvní knihu a Prahu 19 rád, nebudu se dále vyjadřovat. Hezký den

odpověď


[ zaslal Matěj Sobota, 09/07/12 18:33 ]

V původním oficiálním návrhu měla jezdit 185 na Palmovku pouze polovina spojů ve špičkách, nakonec tam jezdí všechny spoje ve špičkách. A kdyby bylo vše podle Ropidu tak tam neměla jezdit vůbec.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        6. září - 2012- 07:22
 Jméno :               Michaela
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli by bylo možné kdyby ráno když jdou děti do školy, byl na přechodu v ulici Toužimská taky jeden policista. Ráno jezdi strašně aut a převážně touto ulicí,. Děkuji moc, Odvárková


KOMENTÁŘ


[ zaslal Petr ze Kbel, 09/06/12 10:12 ]

To se tady řešilo již před 7 lety. Jediným řešením bylo zvednutí křižovatky. Tenkrát jsem dokonce oficiálně dotazoval Městskou policii a tam mi odpověděla, že je pro ně důležitější akce "Stříkačka" (sbírání stříkaček a jehel ve Kbelích) než hlídat přechody. Berte to tak, že přechod u pošty je na očích když jdou úředníci MČ do práce. Tkaže tam stojí pokaždé. Občas tam na tom zúženém přechodu hlídkují i dva strážníci.

odpověď


[ zaslal Karel IV, 09/06/12 10:21 ]

V jiných městských částech jsou přechody u škol a školek priorita. Dokonce tam amjí i řadu dobrovolníků, kteří ve spolupráci s MP zvyšují bezpečnost dětí při přecházení silnice. Myslím, že ale tohle je zbytečné zde řešit. V minulosti se de řešilo posedávání výrostků na schodech před klubovnou skata. Sice zde někdo z úřadu psal, že se na to zaměří, ale policistu jsme tam tedy neviděl, naopak ty výrostky tam vidím každý den.

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 09/06/12 12:05 ]

Momenální priorita je akce chyť a skasíruj,neboli měření rychlosti na silnici mezi Kbelama a Vinoří. Tam se dá docela dobře,jednoduše a bez větší námahy vyvařit dost prachů.A ty, jak známo,jdou kam (odpoví si každý sám,že jo).Z vás a vašich dětí nevyteče ani koruna,tak proč se prudit na nějakém přechodu,že jo.Je to jasné?

odpověď


[ zaslal Petr ze Kbel, 09/06/12 12:10 ]

Tenkrát se také prudilo a křižovatka se přestavěla, tak proč to nezkusit znovu a prudit, prudit a prudit.

odpověď


[ zaslal Martin Hrubčík, 09/06/12 12:13 ]

Vážená paní Odvárková,
děkuji za Váš podnět, který zařadím na nejbližší zasedání Bezpečnostní komise MČ Praha 19, která za aktivní přítomnosti velitelů obou policií, které mají v rámci MČ Praha 19 svoji působnost, projedná tento problém.

O výsledku Vás zde budu informovat.

Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel
ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely, 197 04
Tel: 284 08 08 31
email: martin.hrubcik@kbely.mepnet.cz

odpověď


[ zaslal Karel IV, 09/06/12 13:33 ]

Schválně jsem si našel kdo a jak tenkrát před rokem odpovídal na problém s kouřením a nepořádkem u klubovny...
Ono je to tak, že prostě MP víceméně u nás nefuguje a úřad na to má vliv malý či žádný.

[ zaslal Mgr. Martin Hrubčík, říjen 04, 2011 18:43 ]
Vážený pane Podlaho,
děkuji Vám za zaslaný podnět.

Z Vámi sdělených informací by rozhodně měla vycházet další činnost městských strážníků.

Podnět předám panu Adámkovi, veliteli kbelské služebny Městské policie hlavního města Prahy k přijetí dalších opatření.

Věřím, že bude nalezeno řešení Vámi naznačované problematické situace, aby Kbely byly stále nejlepším místem pro život v Praze.

Mgr. Martin Hrubčík, MBA
Bezpečnostní ředitel
ÚMČ Praha 19
Semilská 43/1
Praha 9 – Kbely, 197 04
Tel: 284 08 08 31
email: hrubcik.martin@kbely.mepnet.cz

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        5. září - 2012- 22:04
 Jméno :               Ahura
Dobrý den,
chápu, že za současný stav s mhd asi naše městská část nemůže, ale je prosím možno napsat někam názor oficiálně? Platí ona adresa vylepená po Kbelích - rapid@rapid.cz? Třeba je budeme otravovat tak dlouho, že nám nakonec pomohou...

děkuji za odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        4. září - 2012- 20:09
 Jméno :               karel
Paní Imramovská konečně je z Rokytnické pěkná čistá ulice.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        3. září - 2012- 21:09
 Jméno :               Martina Lacinová
Dobrý den,
ráda bych touto cestou poděkovala radnici za dodatečnou třídu ve školce Albrechtická. Vím, že cesta k ní nebyla jednoduchá, ale dobrá věc se podařila. Naše děti dnes díky tomu prožily svuj první školkový den. Děkuju


KOMENTÁŘ


[ zaslal ahura, 09/05/12 21:58 ]

přidávám se, děkujeme..

odpověď


[ zaslal Ivana Šestáková, 09/10/12 11:32 ]

Za MČ : poděkování potěší, nebylo to jednoduché, ale myslím, že řešení stojí za to. V "testovacím" prvním týdnu provozu jsme přišli ještě na několik drobných vychytávek, což je úděl praxe a nyní už přemýšlíme o nafukování ZŠ a to nebude jednoduchý oříšek. Ať se Vašim dětem v MŠ líbí.

odpověď


[ zaslal cherly, 09/11/12 12:40 ]

Přidávám se k poděkování, vážím si toho a moc děkuji.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        3. září - 2012- 14:39
 Jméno :               Dana
Dobrý den,
žádám p. Bílka (vedoucí odd.dopravy) o informaci k reorganizačním změnám v MHD. Připomínky MČ Prahy 19 k reorganizaci MHD nebyly ze strany HL.m. Prahy a spol. Ropid akceptovány. Od 1. 9. plyne dvouměsíční lhůta pro úpravu některých spojů a případné korekce. Chtěla jsem se zeptat, zda už, případně jaké kroky podniká ÚMČ Praha 19 k zlepšení dopravní dostupnosti?
Děkuji za odpověď.


KOMENTÁŘ


[ zaslal nadka, 09/03/12 16:29 ]

Dobrý den, nemohl by autobus 201 končit na stanici Kbely, nebo se otáčet až v Satalicích, vždyť plno lidí jezdí nakupovat do Billy autobusem, postavily se tu nové domy a nakonec sem autobus nezajíždí, to je trochu divné. Děkuji za odpověď

odpověď


[ zaslal Lenka, 09/03/12 16:35 ]

Dobrý den, moc se přimlouvám, aby se s tímto problémem prodloužení na trase č. 201 něco udělalo. Děkuji Lenka

odpověď


[ zaslal Mirek, 09/05/12 14:49 ]

Myslím jako dopravák, že NADKA má velmi dobrý návrh, prodloužením linky 201 do Satalic a tam její obrat by vyřešil spojení s Černým Mostem (přestup na linku 186) a znovupropojení Kbely-Satalice.

odpověď


[ zaslal Martin, 09/05/12 15:23 ]

A taky jeden protinázor. Jako obyvatel oněch nových domů jsem důrazně proti jakémukoliv bezohlednému zvyšování počtu autobusů vedoucí přes onu novou výstavbu (Žacleřskou). Jde mi především o hodiny nočního klidu. Aktuální počet přes 22 autobusů (řada téměř prázdná) jedoucí přes tento nový střed Kbel mezi 22-24 hodinou mi přijde až dost, spíše v mnoha případech naprosto zbytečný. Pokud jsou linky vytížené, což je případ ranních a odpoledních hodin, pak změny chápu. Autobus = hluk okolo 80db! Se zastávkami přímo sousedí čtyři obytné domy.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 09/05/12 16:03 ]

Na jednu stranu by mě to taky štvalo, na druhou stranu jste se tam nastěhoval zcela svobodně a věděl jste, že je to u rušné silnice a že tam jezdí autobusy.

odpověď


[ zaslal Martin, 09/05/12 16:31 ]

Ano, máte pravdu, to byla moje volba. Já taky nemluvím o autobusech, jež jsou pro Kbely potřebné a dostatečně utilizované. Já mluvím o množství autobusů, jež dle mého subjektivního názoru jezdí naprosto zbytečně v nočních hodinách prázdné nebo s počtem lidí možné spočítat na jedné ruce. Pokud by nejezdily, spíš by to byla pro řadu lidí žijících kolem zastávek ve Kbelích dobrá zpráva.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 09/05/12 18:29 ]

No, je fakt, že těch autobusů pozdě večer jezdí až zbytečně moc. 185 by nemusela jezdit vůbec, když nejede z Palmovky, z Letňan se člověk dostane domů i 201 (po Bakovskou) nebo vinořskými linkami (zastávky na Mladoboleslavské). Můžete to ROPIDu navrhnout jako úsporu, ale myslím, že momentálně jsou zavaleni nadávkami na nové JŘ...

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        3. září - 2012- 11:03
 Jméno :               Lucie
Dobrý den, právě jsem zjistila, že byl zrušen přímý spoj do Čakovic. Budete vyvíjet nějakou snahu o jeho obnovení? Moje děti tam jezdí do ZUŠ a rozhodně nejsou samy. Tato úprava nám docela zkomplikuje život.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Aleš, 09/04/12 08:40 ]

Dobrý den,
také naprosto nesouhlasím se zrušením přímého spojení do Čakovic, my a hlavně děti máme situaci dost zkomplikovanou. Dá se s tím, PROSÍM, něco dělat? Také Zamašská je naprosto nevytížená, nevyužitá, což nás velmi mrzí. Děkuji za odpověď.

odpověď


[ zaslal Milada, 09/05/12 08:15 ]

Dobrý den,
přidávám se rovněž s kritikou zrušení přímé linky Kbely - Čakovice. Nesmyslně se prodloužila doprava. Např. do ZUŠ Marie Podvalové, na Koupaliště Čakovice a sportovní centrum, kde probíhají tréningy florbalového klubu Black Angels.

odpověď


[ zaslal Alice, 09/05/12 16:43 ]

Dobrý den,
taktéž nesouhlasím se zrušením spoje do Čakovic. Děti využívaly pravidelně do ZUŠ. Nedalo by se stím něco dělat ?

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        1. září - 2012- 23:27
 Jméno :               Katerina
Ted jsem zjistila zruseni 186, tak to uz je taky vrchol;( spoj ktery jezdil primo k tescu do letnan, a hlavne casto.
A hlavne jezdil na cerny most.

Takze zbyva jedine bude xkrat prestupovat nebo cekat pul dne na spoj.

Myslim ze tyhle zmeny zrovna neprispejou k tomu aby lide jezdili mene autem.


KOMENTÁŘ


[ zaslal standa, 09/02/12 08:53 ]

Ta je jeste nastesti nahrazena 201, ale 185 je velmi osekana a nejhorsi je uplne zruseni spojeni primeho mezi Kbely a Cakovicemi!

odpověď


[ zaslal jirka, 09/02/12 10:25 ]

koukněte na jízdní řády na 202 jede Kbely - Čakovice(globus)

odpověď


[ zaslal Jitka, 09/02/12 23:00 ]

202-není přímé spojení do Čakovic - jen přes staré Letňany ke Globusu, tam se musí přesedat a Zamašská je mimo :-( :-(

odpověď


[ zaslal Pavel, 09/03/12 10:12 ]

Tak nevhodnost 201 se ukazala uz vcera, tj. o vikendu. Autobus nestihal jezdni rad. Napr. z Cerneho Most byl plny uz pri nastupu na prvni zastavce a takto plny byl prakticky az do Kbel, protoze o vikendu jde o jedine rozumne spojeni z Metra B. Navic autobus ma interval 30 minut, metro 10 minut, ale na rajskou zahradu bus prijizdi prave v okamzik, kdy metro odjizdi, coz jiste slo nejak lepe navazat, kdyz jde o spojeni na metro. navic ten bus stejne ten jizdni rad nestiha, na nektrych zastavkach ani jizdni rad neni.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 09/04/12 13:43 ]

Není pravda, že 202 je jediné spojení z metra B. V sobotu jsem jel ze Smíchova, předem jsem se vyzbrojil jízdními řády a díky tomu jsem věděl, že nejrychlejší bude přestoupit na metro C a jet do Letňan (i když, pohodlnější a o pět minut pomalejší by bývalo bylo jet na hlavní nádraží a vlakem). Ono ale ani z těch Letňan to trestuhodně nenavazuje (příjezd metra 46, odjezd 185 45) a takhle to evidentně vypadá po celé Praze, protože na řešení návazností ROPID "neměl čas"...

odpověď


[ zaslal igor, 09/04/12 22:58 ]

no já autem jezdím a jezdit budu. A jezdím jím proto, že mi to všude navazuje. A nehodlám z toho slevit, i když jsem zastáncem veřejné dopravy. Ale ze Zamašské se na metro dostanu tak leda stopem anebo letecky. Doufám, že ROPID bude rozdávat emisní povolenky, protože po škrtech busů musí ušetřit za emise. A nových řidičů bude taky dost, těm bych je prodával, no a ušetřené peníze bych přímo posílal na konto matky pana Dvořáka, bývalého šéfa DPP :-)

odpověď


[ zaslal Eva, 09/05/12 09:30 ]

Igore, ze Zamašské jede ráno autobus na metro každých 15 minut.

odpověď


[ zaslal Elen, 09/05/12 14:22 ]

302ka je mi šišku platná, když na ni neplatí mobil jízdenka.A těch 15minut je pěknej blábol, koukněte se na jízdní řád.To je nějaká legrace, že přes Zamašskou jezdí jen tenhle příměstský nebo regionální nebo jak se to jmenuje bus???? A na druhou stranu na Čakovice nic? Jen z Bakovské s přestupem u Globusu??? To zas někdo přemýšlel hlavou :o(

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 09/05/12 16:08 ]

A co vám brání koupit si papírové jízdenky do foroty? Spousta míst na území Prahy je obsloužena příměstskými autobusy, např. ve Vinoři je 259 ve výrazné menšině...

odpověď


[ zaslal Eva, 09/06/12 09:34 ]

Elen, co je blábol? Jestli mezi časy 7:11, 7:26, 7:41, 7:56, 8:11, atd. nevidíte 15 minut, tak doporučuji zopakovat matematiku 1. stupně ZŠ.

odpověď


[ zaslal Elen, 09/10/12 17:55 ]

Evo, já jsem nikde nepsala, že jezdím ráno. Ale i tak beru, dobrý, jezdí docela často a pokud nebude tak přecpaná jako dnes, neremcám. Ale jízda do Čakovic s přestupem na zastávkách na znamení, ne pří je mnýýýý, zvlášť když spěcháte a trčíte u závor, spoje nenavazují a trvá to teda o dost déle než jsem myslela :-( Doufám, že "někoho"trkne a obnoví přímý spoj do Čakovic.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        1. září - 2012- 22:41
 Jméno :               Ivana
Dobrý den, byla nějaká snaha vyjednat s Ropidem spojení na metro formou metrobusů? Dříve se mluvilo o tom, že by tyto metrobusy měly jezdit i ve Kbelích (nejlépe až k Zamašské) a zajistit tak rychlejší spojení k metru. Nevidím v aktuálních jízdních řádech žádné zlepšení, spíš naopak se mnohem zhoršilo spojení na Palmovku.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Lukáš F., 09/02/12 13:26 ]

A k čemu nám ten metrobus jako má být, kromě toho, že bude mít číslo linky v rámečku?

odpověď


[ zaslal Leoš, 09/03/12 18:38 ]

Dobrý den, přimlouvám se za metrobusy-přece se o nich jednalo? A za přímé spojení do Čakovic, takhle máme život zas o něco komplikovanější. Děkuji

odpověď


[ zaslal Martin, 09/04/12 16:03 ]

Nejak tomu nerozumim, on nejezdi ze Kbel autobus na Metro? Zda ve vam par minut do Letnan jako pomale spojeni ???

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 09/04/12 22:46 ]

Ale přece to, že je něco "metrobus", nemá vůbec co do činění s rychlostí, ani intervaly, ani délkou trasy, ničím.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        1. září - 2012- 20:39
 Jméno :               Karel
Paní Imramovská již bylo několik dotazů,kdy ostřiháte keře v ulici Rokytnická ale zatím vesele zarůstá dál.Někteří lidé se na to již nemohou dívat a upravují zeleň za vaši firmu sami.Doufám,že alespoň odvezete ořezané větve když už za vás udělali práci.
Také by mne zajímalo jako paní Krist. kdy budete sekat Hůlkovu 301 a 302.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 09/02/12 13:28 ]

Dobrý den, jistě jste si všiml, že se celý minulý týden pracovalo v Úlibické, Krnské, Valdické, Drahotické.......Sojovická a Rokytnická jsou v této oblasti poslední, které chybí /před tratí/. Jak jsem již v minulosti psala, termín na řez keřů je v předjaří, březen duben. Netuším, proč nebyly Kbely ořezány kdy měly. My začali pracovat v květnu, není tedy divu, že než doženete celou obec, trvá to.
Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal karel, 09/03/12 07:57 ]

Paní Imramovská,
když už nebudete ořezávat keře předpokládal bych když sekáte trávu tak vyplejete zatravňováky.Plevel je místy větší než keře.

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 09/03/12 09:45 ]

Dobrý den, nikdy jsem neřekla, že nebudem ořezávat keře. Jen říkám, že už to mělo být před naším nástupem, protože to nebylo hotové, trvá, než se to po celé obci dožene. Prosím nechte nás v klidu pracovat a dělejme závěry po sezóně. Pochopitelně podněty a připomínky jsou dobré a za ně děkuji.
Markéta Imramovská

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        1. září - 2012- 12:53
 Jméno :               Ivan Moh
Nebylo by možné ,aby do budoucna linka 201 končila v zastávce Huntířovská? (prostě u Palu)


KOMENTÁŘ


[ zaslal petr, 09/01/12 20:32 ]

Ivane,kde by byla odstavená když by tam měla konečnou,zastávka je krátká a kde by se otáčela?

odpověď


[ zaslal klara, 09/01/12 20:43 ]

Ivane,tento dotaz by bylo dobré vznést na společnost Ropid,která organizuje integrovanou dopravu v Praze.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 09/02/12 12:55 ]

201 by se mohla na Leteckých opravnách přeznačit na 185, jako se přeznačují tramvaje na Dělnické.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        31. srpen - 2012- 12:29
 Jméno :               kristýna
Dobrý den,chtěla bych požádat až bude čas ,posekat trávu v hůlkové ulici u domu 302-4,sekalo se tam zatím jen jednou a to jsem se musela připomenout ,jinak bychom tam asi zarostly,za domem jsou garáže a pomalu se tam nedá projed autem-je tam přerostlý keř-zlatého deště.Děkuji za kladné vyřízení


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 09/02/12 13:09 ]

Dobrý den, Hůlkova se sekala minulý pátek. Zkontroluji a napravíme. Děkuji MArkéta Imramovská

odpověď


[ zaslal kristýna, 09/03/12 10:41 ]

Dobrý den,děkuji za odpověd,doufám,že bude brzy napraveno,

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        31. srpen - 2012- 07:45
 Jméno :               Lucie
Dobrý den,

svůj dotaz směřuji na zástupce MŠ Albrechtická. Byly vypsány termíny třídních schůzek, ale jsou pouze pro čtyři třídy, nových tříd je pět... Zároveň se chci zeptat, jak názvy tříd korespondují s čísly, kterými jsou aktuálně třídy označeny. Můžete nám, prosím, ještě doplnit tyto chybějící informace? Moc děkuji.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Š. Kyralová, 08/31/12 09:28 ]

Dobrý den,

termíny schůzek se dozvíte v pondělí při nástupu do MŠ. A názvy tříd jsou takto: 1.třída Medvíďata, 2.třída Kuřátka, 3.třída Včeličky, 4.třída Žirafky a 5.třída Berušky.

odpověď


[ zaslal Lucie, 08/31/12 09:58 ]

Paní Kyralová,

děkuji za odpověď. Na termíny schůzek jsem reagovala proto, že včera byly zveřejněny termíny schůzek výše uvedených tříd, ovšem Kuřátka chybí. Můžete, prosím, tento termín doplnit, když už ostatní jsou známy? Děkuji

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        30. srpen - 2012- 09:39
 Jméno :               Petr ze Kbel
Pro pí. Imramovskou:
- Svijanská od Divišové k Semilské - stále zaroslá,
- Divišova také (zarostlá zámková dlažba),
- Kramlova - očištěna pouze část (po Divišovu)
- v Divišové na rohu se Semilskou je již týden kupka trávy.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Hana Jünglingová, 08/30/12 11:29 ]

Prosím, na Nouzovském náměstí odklidit hromadu křoví po posekání. Děkuji.

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/30/12 13:48 ]

Dobrý den, hromady odvezeme dneska-zítra. Šintuje se na druhé straně Kbel, včetně komunikací, které nejsou naše, ale pokud uděláme chodník, bude vypadat stále špatně, pokud komunikace je zarostlá. Lokalita kterou uvádíte, se začne dělat v druhé polovině příštího týdne a neodejde se z ní, dokud nebude dokončena. Předpokládám, že se tam bude pracovat i celý následující týden.
Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Petr ze Kbel, 08/30/12 15:08 ]

Děkuji za odpověď, jen nechápu proč několik dní zpárky tvrdíte, že je hotovo nebo že se bdue dělat tento týden, pak uděláte třetinu a nyní píšete něco jiného. Opravdu děkuji, obrázek jsem si již udělal a nezbývá nic jiného než rezignovat nebo navštívit shromáždění MÚ a dotazovat se odpovědných za řízení obce a uzavírání smluv za obec.

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/30/12 16:13 ]

Dobrý den, prošla jsem si Vaše dotazy a mé odpovědi. Pokud byla dotazovaná práce hotová, odpověděla jsem tak. Nenašla jsem tam, že jsem Vám slíbila tento týden, ale mohu se mýlit, každopádně opakovaně jsem Vás žádala o trpělivost a uváděla jsem konkrétní důvody. Včera se odstrańovali v ulici Úlibická z chodníku a keřových skupin bezinky a jiné nálety o průměru na pařezu 5-7cm. To opravdu nenarostlo za čtyři měsíce našeho působení. V ulici Dětenická a Krnská se odstraňoval plevel z komunikací ve třech lidech celkem 18hodin, tyto práce nejsou v pasportech, těžko se tedy plánují, ale je třeba je udělat. Pak ale není divu, že to zkrátka trvá dlouho. Podle slov tamních obyvatel se tyto práce v minulosti neprováděli, to posoudit neumím a nechci, každopádně zarostlé to bylo pěkně. Ano některé naše chodníky zarůstají také, ale proto žádám o trpělivost první sezónu, než se vše dá do pořádku a "vyladí". Nelítáme na práci z jedné strany na druhou, ale snažíme se připomínkám vyhovět. Co bylo v této části obce je hotovo nebo se provádí. Proto jsem uvedla konkrétní termín na Vámi dotazovanou lokalitu, dodržíme ho. Váš názor Vám nevymlouvám, jen Vás opakovaně žádám o trpělivost.
Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Petr ze Kbel, 08/30/12 21:44 ]

24. srpna 2012 a 7. srpna 2012 (Váš jmenovec - pravděpodobně příbuzný stejného jména). Budu radši když bude hotovo než bych si tu s Vámi dopisoval, zda to je v pasportu nebo pršelo apod. Poslední poznámku - napsali jste, že Svijanská je hotová, proč je tedy jenom část, stejné je to v Kramlové.

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/31/12 06:35 ]

Dobrý den, ani já se nechci dohadovat, jen Vás opakovaně žádám o trpělivost. Než se vše vyladí chvilku trvá, opravdu nejde vše a všude najednou. Cokoli Vám naspíši zní jako výmluva. Když projdete Kbely, vidíte, že kde uděláme a napíši je hotovo načisto. Skutečně se pereme i s nedodělky z minulých let. Při tom nám pochopitelně vznikají naše. V druhé polovině příštího týdne se ve vámi uvedené oblasti začne a zůstane do dokončení. Dejte nám trochu času, uvidíte, že to bude během této sezóny v pořádku.
Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        29. srpen - 2012- 19:03
 Jméno :               Roman Kbely
Dobrý den,
chci se přidat k dotazu z 14. srpna ohledně výhledu prodeje obecních bytů. Jiné městské části v prodeji bytů nájemníkům pokračují. Chci se zeptat, kdy se touto cestou vydá i Praha 19.
Děkuji a přeji hezký den


KOMENTÁŘ


[ zaslal ing. Lubomír Tejrovský, 08/31/12 07:26 ]

pro Romana Kbely :

Městská část Praha 19 neuvažuje o prodeji bytového fondu.

S pozdravem ing. Lubomír Tejrovský, vedoucí OMIBNH

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        26. srpen - 2012- 19:47
 Jméno :               karel
Paní Imramovská budete sekat v ulici Dětenická u pneuservisu?Ještě tam nebylo sekáno a proto předpokládám že to nemáte také v pasprtu.
A komunikace v ulici Krnská ve směru od náměstíčka je zarostlá metrovou trávou a totéž je na chodníku podél domu DPS.Děkuji za odpověď, raději ale za rychlou nápravu.A ještě na Toužimské ve směru do Letňan vám na chodníku zbyla zapomenutá hromádka trávy


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/26/12 19:55 ]

Dobrý večer, v této lokalitě se bude pracovat příští týden, tak to bude provedeno. Pasport mám v kanceláři, tak teď neumím odpovědět, ale jak jste psal, rychle napravit:)
Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        26. srpen - 2012- 16:20
 Jméno :               cherly
Dobrý den,
mohu se optat, kdy proběhne informativní schůzka pro dodatečně přijaté děti? Na stránkách školek nemohu nic najít, děkuji.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Š. Kyralová, 08/27/12 07:47 ]

Dobrý den,
taková schůzka už nebude. Každá třída si bude na začátku září dělat svou schůzku, její termín vám sdělí p. učitelky ve vaší třídě.

odpověď


[ zaslal Monika Fléglová, 08/27/12 20:19 ]

Dobrý den,
znamená to tedy, že dodatečně přijaté děti mohou do školky v Albrechtické nastoupit 3.9.? Předem děkuji.

odpověď


[ zaslal Š. Kyralová, 08/28/12 09:41 ]

Ano, provoz začíná v obou školkách 3. září.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        25. srpen - 2012- 13:40
 Jméno :               Michael
Dobrý den,

mrkněte na dpp.cz a především změny v jízdních řádech od 3.9. Bus 186 přes Kbely už vůbec jezdit nebude, 185 bude jezdit většinou jen na Letňany, na Palmovku pouze ve špičce, takže pokud budete chtít na béčko, tak se metrem projedete.

Hezké cestování přeji!


KOMENTÁŘ


[ zaslal Lukáš F., 08/25/12 17:36 ]

Pokud vám jde o minimalizaci přestupů, můžete jet 202 na Rajskou zahradu. 202 ale bude jezdit málo často a extra rychlé to taky nebude :(

odpověď


[ zaslal Martin, 08/28/12 14:22 ]

Nebo muzete jet v klidu metrem, v cem je problem....na Florenci jste za par minut....

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 08/28/12 16:14 ]

Problém je třeba v tom, že to je časově delší, a pro méně pohyblivé spoluobčany náročnější ( 1 přestup).

odpověď


[ zaslal Pavel II, 08/29/12 09:30 ]

Mně třeba přišlo pozitivní, že se zkrátil interval 185 z Letňan do Kbel jak je pěkně proložen s linkou 302. Naopak mě netěší, že není přímé spojení do Čakovic-Globus (dosud 202), ale zřejmě nebylo moc využíváno.

odpověď


[ zaslal Bill, 08/29/12 10:11 ]

Jak není spojení? Tady je jízdní řád: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortalData/202/20120901/202_linka.pdf
možná stačí nejdříve kouknout a pak se rozčilovat :)

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 08/31/12 16:14 ]

Jo, to proložení 185 a 302 je fajn a při cestách z centra to jistě ocením.

odpověď


[ zaslal Mirek, 09/01/12 09:10 ]

Suuper, takže do hudebky do Čakovic to budeme s dětmi nesmyslně objíždět a ještě u Globusu přestupovat, tomu říkám změna k lepšímu! Však co s časem, vždyt to bude krásná vyhlídková projížďka, už se nemůžeme dočkat :-(

odpověď


[ zaslal Katerina, 09/01/12 23:16 ]

Nektere zmeny jsou opravdu "povedene", driv sem jezdil pomalu kazdy autobus a ted clovek bude muset x krat prestupovat aby se sem dostal.

Hlavne zruseni 185 po 20 hod z palmovky mi prijde nesmyslny, chapu ze sice do Letnan jezdi 140 , ale tak se mohli v intervalech stridat.

Clovek uz takhle do centra jede min. pul hodinu tak proc se jeste neprojet, ze?

odpověď


[ zaslal Martin, 09/04/12 16:09 ]

No to je opravdu strasne ze nejezdi primy autobus do hudebni skoly do Cakovic, to by si jiste zaslouzilo primou linku 4x do hodiny. Lidi proberte se a pouzivejte mozek....

odpověď


[ zaslal Klapka, 09/05/12 00:36 ]

Martine, už jste někdy jel autobusem? Někdy to zkuste

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        24. srpen - 2012- 15:49
 Jméno :               Martin K
Dobrý den vážení spoluobčané,

nerad bych se vás jakkoli dotknul, ale myslíte při prázdninách i na něco jiného než na stížnosti na sekání trávy... Není to trochu malicherné??? Proč se třeba neradujete z hezkých věcí, něco nepochválíte a nejste pozitivně naladěni? Buďme rádi za to, že se nám zde žije tak krásně a nekažme si to drobnostmi.

Měl bych malý návrh - co sem každý den raději napsat něco, co se nám líbí a někoho pochválit. Nebylo by hned veseleji...??? :)


KOMENTÁŘ


[ zaslal KarasJosef, 08/25/12 00:57 ]

Martin K: tak něco pochvalte a nepište příspěvek 3x. Těším se na Váš jediný, pochvalný. Tak do toho. Nám se ve Kbelích líbí, až na dopravní obslužnost. Jinak super, chvála. Stačí?

odpověď


[ zaslal Kamil Podlaha, 08/25/12 12:32 ]

Dobrý den,
občas zabrousím na Návštěvní knihu UMČ Kbely. Nejsem sice "obyvatel" Kbel, přesto zde trávím velkou část svého osobního volna při vedení přístavu vodních skautů. Jsem přesvědčen, že ve Vaší MČ se konají zajímavé akce, máte zde velice pěkný park. Hodně často se zde napadá firma na úklid trávníků, uvazování pejsků u Billy, chování maminek, atd. Jak jsem již psal z kraje, nikdy jsem si nevšiml hrubých nedostatků. Park je vždy pečlivě uklizen, po ulicích vídám zaměstnance sbírat odpadky. S pejsky u Billy to také není nijak hrozné. Doporučoval bych navštívit jiné MČ a porovnat.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        24. srpen - 2012- 08:12
 Jméno :               karel
Při sekání I.sídliště jste posekali k pomníku ale za našima garážema pod tratí není posekaný břeh a před garážemi je lebeda na komunikaci a ve vjezdu do garáží také.Dříve se to sekalo při sekání sídliště.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/24/12 08:38 ]

Dobrý den, jestli mluvíte o garážích v ulici Martinická, tak nejsou v pasportu zeleně, tedy v naší péči, není tam ani plocha okolo pomníku. Tohle je jedna z věcí, o kterých jsem dříve psala, že je třeba trocha trpělivosti na zažití, pasporty mají drobné chyby. Posekáme to v příštím týdnu.
Markéta Imramovská imramovsky@imramovsky.cz

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        23. srpen - 2012- 13:15
 Jméno :               Petr ze Kbel
Dotaz na f. Imramovský:
Můžete mi odpovědět zda máte mimo jiné v náplni práce odstraňování plevele z chodníků ze zámkové dlažby (případně ze zámkové dlažby ulic v obytných zónách)?
Děkuji za odpověď


KOMENTÁŘ


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/23/12 14:24 ]

Dobrý den, ano údržba chodníků je v naší péči. Na hlavních tazích probíhá druhé kolo postřiků, vedlejší ulice někde jsou hotové, jinde se teprve bude dělat první. Tento týden se dělal opakovaný postřik zastávek autobusů na Mladoboleslavské a probíhá postřik v lokalitě mezi RD od Jilemnické mezi Toužimskou a tratí směrem do Letňan. Poprosím Vás o konkrétní ulici, po postřiku se 1-3 týdny čeká než "zabere"- dostane se do kořenů, pak se odstraňuje, když se to uděká sřív, účinek klesá a rychle se situace opakuje.
Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Bohouš, 08/23/12 20:46 ]

V ulici Valdická je chodník zarostlý a v ulici Drahotická je zarostlá komunikace,že nejsou vidět ani obrubníky tam jste ještě nebyli.

odpověď


[ zaslal Petr ze Kbel, 08/23/12 21:09 ]

V tom případě mě zajímá Divišova, Kramlova, Pelnářova, Svijanská. Možná bych mohl v okolí jmenovat více ulic. Můžu Vám napsat, to tu ještě nebylo. Je konec srpna a vy střílkáte první kolo. Stejně tak je bída okolní zeleň v uvedených ulicích. Váš jmenovec mi před několika týdny odpovídal, že je již započato. Tak v tom případě nevím kde, protože to vidět není. Nějak nám ty Kbely zarůstají, nevíte čím to je?

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/24/12 08:19 ]

Dobrý den, Drahotická, Valdická je postříkaná na přelomu minulého a tohoto týdne, Drahotická byla zapomenutá. V dalších ulicích této lokality se pokračuje.
"Kbely zarůstají" myslíte chodníky nebo keře? Nechci rozvíjet debatu ani se jakkoli vymlouvat, ale začali jsme pracovat v květnu, to je doba, kdy keře mimo živých plotů mají být ořezány, je to práce, která se dělá v předjaří, březen duben. Jestli máte zahradu víte to, je to řádný termín. Každopádně se se řezy začalo až námi v květnu. Dohnat to není snadné při množství keřových skupin v obci a běžné údržbě. To že řežeme teď je po zahradnické stránce tedy v podstatě špatně. Plevel v chodnících je nepříjemý a nehezký, ale jeho odstraňování probíhá.
Jak jsem uvedla, nechci se na nic vymlouvat, poprosím Vás o trpělivost, je to nová zakázka, nový zákazník a chvíli trvá, než se vše sladí. Jsme zvyklí odvádět svou práci dobře, důkazem toho je naše "stálost" na zakázkách a reference, nepracujeme každou sezónu pro někoho jiného. Poprosím Vás tedy o trochu času, první sezóna je vždycky náročná.
Děkuji Markéta Imramovská, imramovska@imramovsky.cz

odpověď


[ zaslal Petr ze Kbel, 08/24/12 11:19 ]

Dobrý den paní Imramovská, neodpověděla jste mi na konkrétní ulice, pouze jste zmínila dotaz Bohouše. Ve své invektivě mám na mysli to co roste kolem silnic v obytných zónách. Tam nejsou jen dřeviny, které se musí stříhat. On tam roste mezi nimi i plevel, který občas musí někdo vytrhnout a už vůbec se nedá stříkat. Posekat trávu sekačkou, postříkat plevel a co to ostatní?

odpověď


[ zaslal Markéta Imramovská, 08/24/12 12:39 ]

Dobrý den Ve Svijanské se pracovala, zkontroluji, jestli něco nevynechali. V Kramlově a Pelnářově se pracuje dnes. Některé ulice v této oblasti ještě nejsou, pracuje se na tom. Vím, že záhony je třeba vyplít, ale on ten plevel neroste jen občas, některé záhony nejsou mnohdy ani vidět. To ale není plevel za čtyři měsíce. Je to převážně pýr, který byl patrně už v zemi při realizaci - výsadbě keřů. Nejlepší je použít na tohle chemii, ale to je také možné jen brzy na jaře, pak už neúčinkuje. Pokud bychom měli na jaře ostříháno, jak by správně mělo být, teď bychom běžně pleli i když manuálně, ale šlo by to mnohem rychleji. Jak jsem řekla, nechci se vymlouvat, jen Vás žádám o trpělivost.
Děkuji Markéta Imramovská

odpověď


[ zaslal Helena Kratochvílová, 08/26/12 21:54 ]

Dobrý den já bych to zjednodušila - předešlá, tuším ,ukrajinská firma měla vše včas a nebylo potřeba sem nic psát, nic připomínat. Bydlím ve Valdické a plevel ze silnice si odstraňuji sama, aby to k něčemu vypadalo, sousedé vesměs taktéž.

odpověď


[ zaslal Petr ze Kbel, 08/27/12 15:26 ]

Super, tak to řekně našim sousedům ve zmíněných ulicích. Já to dělám taky tak. Na druhou stranu proč nasmlouvat firmu, když si to můžeme všechno dělat sami. Máte pravdu, že v předešlých letech k tomuto stavu nedocházelo. Přijde mi to, že když někdo napíše kde je nedostatek, tam firma Imramovský běží pracovat. A aby to bylo vidět, tak tam nechají občas nějakou kupku trávy. Doufám, že se mýlím. Možná že by nebylo špatné zveřejnit plány údržby podle uzavřené smlouvy.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        23. srpen - 2012- 10:28
 Jméno :               Matěj Sobota
Proč zase neteče voda? To je fakt jak v pravěku už...


KOMENTÁŘ


[ zaslal Matěj Sobota, 08/23/12 10:47 ]

Už zase teče, děkuji :)

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        23. srpen - 2012- 09:18
 Jméno :               Michaela Kazílková
Dobrý den,

chtěla bych moc poděkovat za umístění "uší" - držátek k houpačkám na hřišti Hrad v Domousnické ulici :), díky moc, děti to oceňují.
M. Kazílková


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        22. srpen - 2012- 20:35
 Jméno :               zz
CHVÁLÍM zprůchodnění cesty podél žel.trati.Snad za těch 20 let co jsem ve Kbelích tuto cestu nikdo takto "neprosekal". Ráda tudy chodím se psem, což kvůli džungli už nebylo možné. BRAVO a DÍKY :-)


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        22. srpen - 2012- 17:34
 Jméno :               Igor
Dnes se na přejezdu v Jilemnické ulici srazil vlak s autem (bylo to ve Kbelích, nikoliv v Čakovicích, jak píšou některá media a informoval i ČRo1). Řidič měl velké štěstí, že mu vlak zachytil jen 5. dveře a on skončil jen 10 m v poli, zatímco vlak o 300m dále i s částí auta na nárazníku.

Chtěl bych ale požádat MČ P19 o zvýraznění tohoto přejezdu, protože standardní značení je ve směru od Kbel nevýrazné (od Ctěnic totéž značení stačí, přejezd je zdálky viditelný).
- přejezd je v dolíku a za zatáčkou,
- při příjezdu vadí ve výhledu stromy a keře,
- signalizace vpravo je vidět pozdě.
- na trať vlevo/vpravo není vidět ani z bezprostřední blízkosti,

Navrhoval bych 2 řešení:
- světelná a zvuková signalizace umístěná (rovněž) vlevo /nutno projednat se SŽDC, ale není to neobvyklé řešení/,
- dát před přejezd značku STOP a ca. 100m před Dej přednost v jízdě s barevným zvýrazněním.

Prosím o zvážení, takové štěstí jako dnes už by další řidiči mít nemuseli. Děkuji.

IK


KOMENTÁŘ


[ zaslal Vladimír Bílek, ved.odd.dopravy OŽPD ÚMČ Praha 19, 08/22/12 19:30 ]

Vážený pane Kárníku,

děkujeme za Váš podnět, kterým se budeme dále zabývat.

Železniční přejezdy pravidelně kontroluje jak silniční správní úřad ve spolupráci s dopravní policií, tak správce komunikace tedy TSK HMP. Řidič je na blízkost přejezdu upozorněn už za křižovatkou s komunikací Luštěnická, dále za křižovatkou s komunikací Veselá a před křižovatkou s komunikací Pod Nouzovem. Podle našich informací jel řidič nepovolenou rychlostí (kolem 80 km/h) a signalizace byla v pořádku. Pokud teoreticky řidič signalizaci nezaregistroval, měl jet podle obecné zákonné úpravy automaticky rychlostí 30 km/h.

Obávám se tedy, že takovýto typ řidiče žádné dopravní značení nezastaví. Zvážíme zejména možnosti úprav dopravního značení v tomto místě v konzultaci s dopravní policií.

S pozdravem Vladimír Bílek,
vedoucí odd. dopravy OŽPD ÚMČ Praha 19.

odpověď


[ zaslal Igor, 08/22/12 21:06 ]

Dobrý den, pane Bílku,

děkuji za odpověď. Jak i Vy píšete, značení je standardní, to nepopírám. Ale sám musíte uznat, že ze strany od Kbel je nepřehledný a ne zrovna bezpečný. Opravdu mi jde spíš o to ho více zviditelnit. Jezdím přes něj denně, takže ho znám, ale z této strany na něm nemám nejen já dobrý pocit. Když jedu od Ctěnic. tak vidím světla, příp. samotný vlak již z dálky. I ta budka, co tam stojí, moc výhledu nepomáhá. Samozřejmě by nejlepší byly závory, ale to je spíš na někoho jiného.

Děkuji za Vaši snahu a zdravím
IK

odpověď


[ zaslal Bill, 08/23/12 01:37 ]

Doporučuji trvalé umístění jednoho četníka MP, aby pozvolna řidiče přes přejezd převedl. Jsme opravdu již tak zdegradovaní, že musíme mít na vše nařízení, příkazy a zvýraznění abychom dokázali to co naši otcové a matky před třiceti lety? Tedy nejeztit přes koleje, když bliká červená?

odpověď


[ zaslal suila, 08/23/12 07:33 ]

Dobrý den,
myslím že kdyby onen řidič respektoval červené výstražné blikání a k tomu i zvukové (tedy pokud mu v autě neřvalo rádio)tak se ta nesmyslná nehoda nemusela stát.
Na tomto přejezdu má většina řidičů přirozený respekt už proto že je na tak špatném místě kde je z pravé strany vidět vlak hodně pozdě až když vyjede ze zatáčky.
To že pán tolik pospíchal že riskoval vlastní život přejetím kolejí kde fungují výstražná zařízení a nestihl to, je věc svědomí řidiče samotného.Ano měl veliké štěstí,kdyby ten přejezd byl tolik nepřehledný jak píše pan Kárník tak tam těch nehod je daleko více.Žiji ve Kbelích přes 40 let a tohle je asi 4 nehoda co já vím a vždy tam někdo vjel protože nechtěl čekat.

odpověď


[ zaslal Petr, 08/23/12 10:18 ]

Taky si myslim ze pokud nekdo vjede na prejezd kdyz jede vlak a jeste blika cervene svetlo tak tomu asi zadna znacka Stop nepomuze. Proste si asi myslel ze to vyjde a ono to skoro nevyslo, tak je to nasich silnicich dnes bohuzel normalni. Neni mi jasne jak muze nekdo prehlednout zeleznicni prejezd, to prece snad ani neni mozne.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        22. srpen - 2012- 10:42
 Jméno :               bill
http://www.pozary.cz/clanek/57912-v-cakovicich-se-stretla-fabia-s-vlakem-ridic-byl-lehce-zranen/


KOMENTÁŘ


[ zaslal Jiří, 08/22/12 14:22 ]

Až na to, že to nebylo v Čakovicích, ale ve Kbelích. Jinak brrr, pan nepozoerný měl kliku, že se jemu a ostaním nic nestalo.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        21. srpen - 2012- 19:33
 Jméno :               Hanka
Dobrý den,nevím zda jste tu probírali,ale zajímá mě,co bude ze Kbel jezdit na Tupolevovu Od 1.9.. Je tam bazén, TesCo a kino?202 Jezdí za Čakovice a pak dále,ale na Tupolevovu někdo zapomněl?Děkuji Hanka


KOMENTÁŘ


[ zaslal Bill, 08/21/12 19:41 ]

A Tescobus zdarma Vám nestačí?

odpověď


[ zaslal Kacka, 08/21/12 21:25 ]

Rekla bych, ze BUS 201 - Bakovska, Tupolevova, Letnany, Nadrazi Holesovice

odpověď


[ zaslal Daniel, 08/22/12 08:02 ]

Ono zjistit si ze jezdi 201 by dalo mioc prace, ono je lepsi si hned stezovat a navic hned v uvodu napsat, ze nevim, zda to tu uz nikdo neresil. Pane jo!!!:-O

odpověď


[ zaslal Hanka, 08/22/12 20:49 ]

Takže se vrací stará dobrá 201,která byla před tím a kopíruje nyní původní 186. Snad se v Ropidu zamyslí a zjistí, co udělali špatně. Ještě jednou díky pane Danieli zřejmě zde budete přistěhovalec, co se nastěhoval tam, kde předtím byla travnatá plocha, kde si mohly hrát děti a kde nyní stojí nevzhledné domy, které jsou z poloviny prázdné. Tak ať se Vám u nás líbí.

odpověď


[ zaslal Pavel, 08/23/12 10:24 ]

Nevim proc by mel byt pan Daniel pristehovalec a i kdyby tak co je na tom spatneho a jak to souvisi s autobusem na Tupolevovu. To ten kdo se do Kbel pristehoval je podle vas meneceny nebo dokonce snad muze za to ze vam nekdo zrusil nejakou travnatou plochu???

odpověď


[ zaslal Eva, 08/23/12 10:31 ]

Pavle, tady ve Kbelích je to takový folklor, házet všechno špatné na přistěhovalce a dělat z nich viníky a méněcenné. Už jsem si zvykla.

odpověď


[ zaslal Ivan, 08/23/12 11:33 ]

Snad se Hanka zamyslí a zjistí, že udělala špatně.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        20. srpen - 2012- 11:10
 Jméno :               Michaela kazílková
Dobrý den,

chtěla bych poprosit, jestli by se někdo mohl jít podívat na hřiště v Domousnické ulici na stabilitu houpaček, myslím konkrétně dvě zavěšené houpačky, stabilita konstrukce se bohužel při houpajících se dětech dost ošklivě kýve sama o sobě, musím říct, že mě to trochu děsí.
Mohla bych Vás také požádat o přidání "držátka" k houpačce pejskovi? Dětem docela chybí možnost se ho přichytit.

V každém případě předem velice děkuji za snahu i pomoc.
M. Kazílková


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        20. srpen - 2012- 09:53
 Jméno :               Ivan
185ka rozhodne NEBUDE o vikendu jezdit identicky jako pres tyden! Prosim, kdyz neumite zachazet s tistenym zastavkovym radem, pockejte si, az DPP zprovozni i vyhledavani. takto sem pisete jeden nesmysl za druhym a jen se dale ztrapnujete.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.


[předchozí] 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 17 [další]601-650 z 833